Įvadas. Paplitimas. Poveikio formos – teoriniai modeliai. Kokią įtaką smurto televizijoje žiūrėjimas daro smurtiniams nusikaltimams. Vaikų ypatybės. Poveikio būdai ir įtakos turintys veiksniai. Prevencija. Prevencinės priemonės, nukreiptos į programos rūšį, formą ir turinį. Televizijos industrijos subjektų kvalifikacijos kėlimas. Žurnalistinė etika ir teisinis reglamentavimas. Priežiūros sistema ir atsakomybė. Informavimas, įspėjimas ir indeksavimo sistema. Techninės priemonės, ribojančios vaikų galimybes žiūrėti smurtines laidas. Patarimai ir informacija apie pagalbą. Prevencinės priemonės, nukreiptos į televizijos žiūrėjimui skirtą laiką. Laiko ribojimas. Vaikų nukreipimas į kitas veiklos rūšis. Prevencinės priemonės, nukreiptos į vaiko asmenines savybes. Prevencinės priemonės, nukreiptos į socialinę aplinką. Tėvai (šeima). Visuomenės įtraukimas į problemos sprendimą. Išvados. Skaityti daugiau
Socialinė reklamaŽiniasklaida, tyrimas
(33 puslapiai)
Įvadas. Visuomeninis-istorinis socialinės reklamos kontekstas. Termino socialinė reklama etimologija. Socialinė reklama istoriniu ir visuomeniniu aspektu. Socialinės reklamos specifika. Funkcijos. Socialinė reklama verslo kontekste. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklamos efektyvumo požymiai. Kodėl socialinės reklamos neveikia. Nusikaltimų prevencija, taikant socialinę reklamą. Tyrimo rezultatų analizė. Socialinės reklamos "Nukritau nuo laiptų" pristatymas. Socialinės reklamos "Nukritau nuo laiptų" svarba ir poveikis vartotojams. Smurtas prieš moteris šeimose. Straipsnių analizė. Kur kreiptis. Išvados. Skaityti daugiau
Socialinė reklama (3)Žiniasklaida, referatas
(9 puslapiai)
Įvadas. Tikslas: Išsiaiškinti socialinės reklamos ypatybes. Uždaviniai. Socialinės reklamos samprata. Reklamos tikslų ir uždavinių palyginimas pagal Bovį ir Arensą. Socialinės reklamos poveikio elementai. Socialinės reklamos finansavimas. Socialinė reklama televizijoje. Išvados. Skaityti daugiau
Stereotyping of male and female identities in magazinesŽiniasklaida, esė
(4 puslapiai)
Darbas anglų kalba. Vyrų ir moterų identiteto stereotipai žurnaluose. Introduction. Stereotypical magazines’ portrayal of femininity. Stereotypical magazines’ portrayal of masculinity. Conclusion. Skaityti daugiau
Straipsnių analizė (2)Žiniasklaida, analizė
(4 puslapiai)
Literatūrinių laikraščių ir žurnalų straipsnių analizė. Pats įdomiausias straipsnis. Pats naudingiausias straipsnis. Pats blankiausias tekstas. Skaityti daugiau
Šaltinių panaudojimas žurnalistikojeŽiniasklaida, namų darbas
(5 puslapiai)
Informacinė žurnalistika. Šaltinių panaudojimas: galimybės ir ypatumai. Šaltinių skirstymas ir klasifikavimas. Žinių tikrinimas, Dokumentų studijavimas. Įtartini šaltiniai. Netradiciniai šaltiniai. Anoniminiai šaltiniai. Skaityti daugiau
Technologinio proceso projektavimas: knygos, žurnalai, brošiūros (2)Žiniasklaida, kursinis darbas
(27 puslapiai)
Įvadas. Technologinio proceso schema. Spaudos lanko parinkimas. Knygos vidiniai lapai. Knygos viršelis. Žurnalo vidiniai lapai. Žurnalo viršelis. Skrajutė. Technologinio proceso projektavimas. Originalo apdorojimo baras. Fotoformų paruošimo baras. Spaudos formų paruošimo baras. Analoginis spaudos formų gamybos būdas. Spaudos baras. Brošiūravimo baras. Įrengimų ir darbininkų reikiamo kiekio skaičiavimas. Gamybinių plotų skaičiavimas bei įrangos išdėstymas. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadas. Apklausa. Lalaila. Vakaras su Marijonu. Okna. Žurnalas vyrams "Ragai". Dangus. Kelias į žvaigždes. TV3 žinios. Ar programos rodomos tinkamu laiku? Kiek laiko praleidžiama prie televizoriaus? Fizika ir televizija. TV laidų aptarimas ir vertinimas. Ateities televizijos vaizdinys. Skaityti daugiau
Televizijos diskusijų laidos stebėjimas ir analizė: "Valanda su Rūta"Žiniasklaida, namų darbas
(3 puslapiai)
Derybų meno savarankiškas darbas. Laidos pavadinimas. Laidos tema.Transliavimo data. Laidos vedėja. Laidos dalyviai. Stebimoji – Rūta Grinevičiūtė. Lentelė: Asmens elgesio televizijos diskusijų laidoje analizės protokolas: Komunikacijos priemonės ir elgesys, Vertinimas, Komentaras. Skaityti daugiau
Televizijos laidos stebėjimas ir analizė: "Spaudos klubas"Žiniasklaida, analizė
(4 puslapiai)
Informacija apie laidą. Asmens elgesio televizijos diskusijų laidoje analizės protokolas. Komunikacijos priemonės ir elgesys. Vertinimas. Komentaras. Apranga, šukuosena, makiažas. Mimika. Gestai. Poza. Akių kontaktas. Balso stiprumas. Intonacija. Tartis. Kalbėjimo tempas, pauzės. Teiginių aiškumas ir tikslumas. Argumentacijos rišlumas ir struktūruotumas. Įsitraukimas į diskusiją. Kritikos konstruktyvumas. Ekspresyvumas. Emocionalumas. Analizė. Skaityti daugiau
Įvadas. Žurnalistinis tyrimas teoriniu aspektu. Tyrimo objektas – galios sistemoje. Apibrėžimo problematika. Šaltiniai. Žurnalistinio tyrimo principai. Žurnalistinio tyrimo rizika ir reikalingi resursai. Tiriamosios žurnalistikos raida Suomijoje. Žurnalistinės tradicijos formavimasis savicenzūros kontekste. Medijų sistema. Pirmieji tiriamosios žurnalistikos darbai. Šiuolaikinės tiriamosios žurnalistikos studijos. Žymiausi šiuolaikinės tiriamosios žurnalistikos darbai. Išvados. Skaityti daugiau
Tiriančioji žurnalistika radijujeŽiniasklaida, namų darbas
(10 puslapių)
Darbe nagrinėjama, kiek ir kokios tiriančiosios žurnalistikos yra radijuje, ar radijas kaip media yra palanki priemonė. Užsienio radijo programoje tiriamoji žurnalistika: BBC, New York radijai. Radijo žurnalistai. Radijo tyrimų grupės. Kaip elgėsi Švedijos nacionalinis radijas po užsienio reikalų ministrės Anos Lind nužudymo? Skaityti daugiau
Tuniso žiniasklaidos sistema. Kosta Rikos žiniasklaidos sistemaŽiniasklaida, referatas
(5 puslapiai)
Įvadas. Tuniso žiniasklaidos priemonių sistema. Kosta Rikos žiniasklaidos priemonių sistema. Išvados. Skaityti daugiau
Vaizdo ir teksto santykis reklamojeŽiniasklaida, kursinis darbas
(23 puslapiai)
Įvadas. Reklamos sąvoka ir poveikis žmogui. Reklama žurnaluose ir žurnalas "Žmonės". Stilistinių priemonių bei vaizdo santykis reklamose. Vaizdo ir teksto sąvokos. Tropai. Hiperbolė. Metafora. Perifrazė Emfazė. Katachrezė. Dalies sinekdocha. Oksimoronas. Litotė. Retorinės figūros. Antaklanazė. Parceliacija. Optacija. Adhortacija. Eksklamacija. Poliptotonas. Antitezė. Apostrofa. Anafora. Kitos figūros. Išvados. Skaityti daugiau
Viešieji ryšiaiŽiniasklaida, referatas
(9 puslapiai)
Viešųjų ryšių reikšmė šiandiena. Viešieji ryšiai ar reklama? Viešųjų ryšių idėjos kompanijoje "X". Skaityti daugiau
Viešieji ryšiai Alytaus miesto organizacijų konteksteŽiniasklaida, diplominis darbas
(46 puslapiai)
Įvadas. Viešųjų ryšių sąvoka ir raida. Viešųjų ryšių publikos. Viešųjų ryšių principai ir funkcijos. Viešųjų ryšių etika organizacijose. Bendravimo su žiniasklaida ypatumai. Viešieji ryšiai kaip įmonės reputacijos ir įvaizdžio formavimo būdas. Alytaus miesto organizacijų ir jų publikų komunikacijos tyrimas. Tiriamų organizacijų pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Viešųjų ryšių tobulinimo galimybės. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Viešųjų ryšių planas: UAB "Ingman ledai"Žiniasklaida, namų darbas
(4 puslapiai)
Įžanga. Tyrimas. PEST analizė. Pramonės šakos analizė. SWOT analizė. Tikslas. Išvada. Skaityti daugiau
Visuomenės informavimo priemonėsŽiniasklaida, referatas
(8 puslapiai)
Įvadas. Žiniasklaidos priemonės. Radijas ir televizija. Kinas. Knygos, laikraščiai, žurnalai. Reklama. Internetas. Išvados. Skaityti daugiau
Ž. Pečiulis "Iki ir po televizijos: žvilgsnis į XX amžiaus audiovizualinės masinės komunikacijos fenomeną"Žiniasklaida, konspektas
(5 puslapiai)
Darbas pavadinimu "Žyginto Pečiulio knygos "Iki ir po televizijos: žvilgsnis į XX amžiaus audiovizualinės masinės komunikacijos fenomeną" referatyvinis konspektas". Įvadas. Televizijos priešistorė. Kol televizija dar net nekvepėjo. Televizijos prototipai. Televizijos amžius. Televizijai - penkiasdešimt. Televizijos struktūra. Pasiūla-paklausa. Kur veda televizija. Ar tikėti tuo, ką matome. Ar egzistuoja cenzūra. Realybės televizija. Išvados. Skaityti daugiau
Ž. Pečiulis "Iki ir po televizijos: žvilgsnis į XX amžiaus audiovizualinės masinės komunikacijos fenomeną" (2)Žiniasklaida, recenzija
(5 puslapiai)
Ž. Pečiulio knygos "Iki ir po televizijos: žvilgsnis į XX amžiaus audiovizualinės masinės komunikacijos fenomeną" recenzija. Įvadas. Apie viską nuo pradžių. Išvados. Skaityti daugiau