Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Viešieji ryšiai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Viešieji ryšiai

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Viešųjų ryšių reikšmė šiandiena. Viešieji ryšiai ar reklama? Viešųjų ryšių idėjos kompanijoje "X".

Ištrauka

Kasdieninėje veikloje vis dažniau susiduriame su terminais "ryšiai su visuomene", "institucijos atstovas spaudai", "ryšiai su žiniasklaida" ir pan. Ir nors tokiais žodžiais nusakomos veiklos amžius pasaulyje skaičiuojamas dešimtmečiais, Lietuvoje šiais dalykais susidomėta tik pastaraisiais metais.
Apie viešuosius ryšius specialistai sako taip: "Viešieji ryšiai (angl. PR) - tai komunikavimas su ne klientais, apimantis darbo ir visuomeninių interesų grupes, taip pat akcininkus ir vyriausybę".
Ryšiai su visuomene yra speciali vadybos funkcija, kuri padeda sukurti ir išlaikyti abipusę komunikaciją, pritarimą ir bendradarbiavimą tarp institucijos ir visuomenės. Tokia ryšių su visuomene socialinė samprata visuomenėje atsirado ne iš karto. Jau antikinėje Graikijoje stebimos pastangos įtikinti visuomene valdžios teisumu, įgyti palankumą ir gauti pritarimą valdžios sprendimams. įtikinėjimas buvo ir yra vienas svarbesnių ryšių su visuomene priemonių, siekiant konkrečių tikslų. įsigalėjus demokratinei valdžiai, valstybės piliečiai įgijo politinę jėgą. Tai skatino atsižvelgti į visuomenės nuomonę.
Ryšių su visuomene veikloje institucija dažniausiai siekia dviejų tikslų: keisti visuomenės požiūrį ar elgesį, pritaikant jį prie savo veiklos pobūdžio, kad pastaroji galėtų veikti taip, kaip jai yra paranku. Antrasis - įtikinti visuomenę, siekiant pagerinti bendradarbiavimą su visuomene, tarpusavio supratimą.
Pagrindiniai ryšių su visuomene tikslai
Ryšių su visuomene tikslas - pakeisti neigiamą požiūrį į teigiamą, nežinojimą pakeisti žinojimu. Informacijos apie instituciją žinojimas sukuria pagrindinį ryšių su visuomene tikslą-supratimą tarp visuomenės ir institucijos.

1 lentelė. Neigiamų ir teigiamų situacijų palyginimas
Visada būtina labai aiškiai suformuluoti savo veiklos tikslus, atsižvelgiant į konkrečius reikalavimus. Ryšių su visuomene teorijoje skiriami keli svarbiausi tikslai, kuriuos būtina įgyvendinti, vykdant didžiąją dalį projektų:
• kurti ir stiprinti pasitikėjimą ir palankumą organizacijai;
• didinti visuomenės susidomėjimą, atsižvelgiant į interesus ir poreikius;
• kurti ir palaikyti komunikaciją ir bendradarbiavimą su visuomene;
• įgyti supratimą ir pritarimą organizacijos veiklai;
• organizacijos interesų išreiškimas, pristatymas ir koregavimas;
• visuomenės nuomonės veikimas;
• konfliktų sprendimas ir derybos;
• sutarimo, dermės sukūrimas.
Komunikacijos tikslai, keliami ryšiams su visuomene priklausomai nuo jų poveikio gali būti klasifikuojami į tris pagrindines kategorijas:
Informaciniai tikslai, pasiekiami per prekės, paslaugos ar institucijos pristatymą ir apibūdinimą atitinkamai auditorijai, taip pat per rinkos tyrimus.
Įtikinimo tikslai nukreipti į prekės ar paslaugos vartojimą, institucijos įvaizdį ir reputaciją, požiūrio į jas pakeitimą ar veiksmo skatinimą. Pagrindinis uždavinys sukurti palankumą, paskatinti vartotojus atkreipti dėmesį į prekę ar instituciją.
Priminimo tikslai naudojami tam, kad institucijos ar prekės įvaizdis išliktų vartotojo atmintyje ir skatintų pripažinimą ar kitą veiksmą artimoje ar tolimoje ateityje ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-21
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis148.23 KB
Autoriuslaiza
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. A.Bučinskas
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesieji rysiai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Doc. dr. A.Bučinskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą