Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Viešieji ryšiai Alytaus miesto organizacijų kontekste
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešieji ryšiai Alytaus miesto organizacijų kontekste

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748
Aprašymas

Įvadas. Viešųjų ryšių sąvoka ir raida. Viešųjų ryšių publikos. Viešųjų ryšių principai ir funkcijos. Viešųjų ryšių etika organizacijose. Bendravimo su žiniasklaida ypatumai. Viešieji ryšiai kaip įmonės reputacijos ir įvaizdžio formavimo būdas. Alytaus miesto organizacijų ir jų publikų komunikacijos tyrimas. Tiriamų organizacijų pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Viešųjų ryšių tobulinimo galimybės. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas: kasdieninėje veikloje vis dažniau susiduriame su terminais "ryšiai su visuomene", "įmonės atstovas spaudai", "ryšiai su žiniasklaida" ir pan. Nors tokiais žodžiais nusakomos veiklos amžius pasaulyje skaičiuojamas dešimtmečiais, Lietuvoje šiais dalykais susidomėta tik pastaraisiais metais. Viešieji ryšiai turėtų būti neatsiejama kiekvienos organizacijos, norinčios turėti visuomenės palankumą, gerą vardą gyvavimo sritimi. Tokia turėtų būti ryšių su visuomene paskirtis ir jų samprata visuomenėje.
(?) Pasirinkus Alytaus miesto organizacijas atliktas tyrimas parodo kokiomis viešųjų ryšių veiklos priemonėmis naudojasi. Skirtingos Alytaus miesto organizacijos dėl savo veiklos pasirenka ir skirtingus komunikacijos kanalus.
Šios veiklos reikalingumą apsprendžia pati visuomenė, jos šiuolaikinė kompleksinė struktūra, apimanti daugybę sąveikaujančių elementų. Viešųjų ryšių veiklos paskirtis - gerinti šią sąveiką, nustatyti ir nuolat palaikyti efektyvius komunikacinius ryšius tarp visuomenės elementų (asmenų, institucijų, bendruomenių, organizacijų) ir visuomenės apskritai. Tačiau visuotinai priimto ryšių su visuomene apibrėžimo nėra. Tačiau galime apibrėžti taip: " viešieji ryšiai yra speciali vadybos funkcija, kuri padeda sukurti ir išlaikyti abipusę komunikaciją, pritarimą ir bendradarbiavimą tarp organizacijos ir visuomenės".(pagal ką teikiamas apibrėžimas)
Ryšių su visuomene veikloje institucija dažniausiai siekia dviejų tikslų: keisti visuomenės požiūrį ar elgesį, pritaikant jį prie savo veiklos pobūdžio, kad pastaroji galėtų veikti taip, kaip jai yra paranku. Antrasis - įtikinti visuomenę, siekiant pagerinti tarpusavio supratimą bei bendradarbiavimą. Formuoti palankią visuomenės nuomonę, be abejo, padeda geras organizacijos įvaizdis, kurį galima sukurti įvairiomis šios veiklos priemonėmis.
Darbo objektas: viešieji ryšiai.
Darbo tikslas: išanalizuoti viešuosius ryšius organizacijoje teoriniu aspektu, atlikti įvairių Alytaus miesto organizacijų viešųjų ryšių tyrimą ir pateikti tobulinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti viešųjų ryšių sąvoką ir raidą.
2. Išanalizuoti bendravimo su žiniasklaida ypatumus.
3. Išnagrinėti viešuosius ryšius kaip įmonės reputacijos ir įvaizdžio formavimo būdą.
4. Atlikti įvairių Alytaus miesto organizacijų viešųjų ryšių tyrimą.
5. Pateikti viešųjų ryšių tobulinimo galimybes Alytaus miesto organizacijoms.
Darbo metodas:
• mokslinės literatūros ir periodinių leidinių apžvalga bei analizė;
• anketinė apklausa.
• formalizuotas pokalbis ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-04
DalykasŽiniasklaidos diplominis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasDiplominiai darbai
Apimtis46 puslapiai 
Literatūros šaltiniai25 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis107.55 KB
Autoriusjolita
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. Jolanta Stūronaitė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesieji rysiai Alytaus miesto organizaciju kontekste [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 46 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. Jolanta Stūronaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą