Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Socialinė reklama (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinė reklama (3)

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: Išsiaiškinti socialinės reklamos ypatybes. Uždaviniai. Socialinės reklamos samprata. Reklamos tikslų ir uždavinių palyginimas pagal Bovį ir Arensą. Socialinės reklamos poveikio elementai. Socialinės reklamos finansavimas. Socialinė reklama televizijoje. Išvados.

Ištrauka

Gyvename margame reklamos pasaulyje ir norime to ar ne, daugiau ar mažiau jaučiame jos poveikį. Ar tas poveikis efektyvus, kokia reklama vykusi, o kokia ne, kaip ji keičia vartotojo elgseną galime tik spėlioti. Todėl reikia išsamiau susipažinti su reklamos turiniu ir pasirinkti kuo efektyvesnes skleidimo priemones ir būdus, susipažinti su reklamos procesu ir jos poveikiu vartotojui.
Daugeliui žmonių turėtų būti pažįstamos ir šios frazės: "Dirbu kaip jautis – mėgstu dirbti vyriškai. Na ir dirbk, kol tave ištiks vėžys ar asbestozė", "Šiandien man reikia tavo kraujo. Kai užaugsiu, atiduosiu", "Jie išdygsta kaip grybai po lietaus" arba "Net vienas žuvęs darbe yra per daug". Šūkis "Tave parduos kaip lėlę" tapo kone sparnuota fraze, dar ir šiandien linksniuojama jaunimo. Nors socialinei reklamai skiriama vis daugiau lėšų, neretai šlubuoja jos apipavidalinimas ir pateikimas: idėjos iki galo neišgryninamos, kartais primityvokos, pasigendama kūrybiškumo, o labiausiai – drąsos.
Tikslas: Išsiaiškinti socialinės reklamos ypatybes.
Uždaviniai: 1. Išanalizuoti komercinės ir nekomercinės reklamos skirtumus.
2. Išnagrinėti socialinės reklamos poveikio elementus.
3. Apžvelgti socialinės reklamos skleidimo galimybes televizijoje.

Vis didesnį vaidmenį šiuolaikinėje visuomenėje vaidina socialinė reklama. Literatūra socialinę reklamą dažniausiai įvardija kaip nekomercinę. Daugeliu atvejų šio tipo reklamos skelbimus kuria ir išplatina nekomercinės organizacijos, o jų reklamuojamas objektas, kaip teigiama, tampa jų misija, nesvarbu, kas tai būtų: politika, labdarybė, religija, menas, laimė ar meilė.
Socialinė reklama – rašytinė, vaizdinė, garsinė informacija, kuria siekiama remti valstybės ar savivaldybės institucijų, visuomeninių nepolitinių organizacijų vykdomą socialinės apsaugos, sveikatos, aplinkos apsaugos, švietimo, kultūros, mokslo politiką bei jos įgyvendinimo priemones. Taip pat socialinė reklama yra apibūdinama kaip "socialinės gerovės, t. y. sveikos gyvensenos, sveikatos stiprinimo, ligų ir žalingų sveikatai įpročių profilaktikos propagavimas bet kokiomis reklamos formomis ir priemonėmis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-17
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis15.93 KB
Autoriuslina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasPranckuvienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialine reklama (3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Pranckuvienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą