Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Vaizdo ir teksto santykis reklamoje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Vaizdo ir teksto santykis reklamoje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Reklamos sąvoka ir poveikis žmogui. Reklama žurnaluose ir žurnalas "Žmonės". Stilistinių priemonių bei vaizdo santykis reklamose. Vaizdo ir teksto sąvokos. Tropai. Hiperbolė. Metafora. Perifrazė Emfazė. Katachrezė. Dalies sinekdocha. Oksimoronas. Litotė. Retorinės figūros. Antaklanazė. Parceliacija. Optacija. Adhortacija. Eksklamacija. Poliptotonas. Antitezė. Apostrofa. Anafora. Kitos figūros. Išvados.

Ištrauka

Kursinio darbo tema – " Vaizdo ir teksto santykis reklamoje". Darbo tyrimo objektas yra įvairios žurlnalų reklamos (septyniolikoje 2007-2008 žurnalų "Žmonės" numeriuose spausdintos kosmetikos reklamos). Pasirinktos temos tikslas yra aprašyti, kaip ir kokiomis kalbinėmis bei vaizdinėmis priemonėmis reklamose tekstas siejamas su vaizdu. Šio kursinio darbo uždaviniai :
1) trumpai, bendrais aspektais apžvelgti reklamos sąvoką bei žmogui daromą reklamos įtaką;
2) aprašyti reklamą žurnaluose plačiąja prasme bei apibūdinti žurnalą "Žmonės";
3) aprašyti, kokios stilistinės priemonės vartojamos pasirinktų reklamų tekstuose ir įžvelgti jų sąsajas su reklamų vaizdu.
Pagrindinis tyrimo metodas, kuriuo remtasi šiame darbe , yra išsami reklaminių tekstų analizė, taip pat mokslinės literatūros analizė ir interpretacija.
Kursinis darbas sudarytas iš trijų dalių, kurių trečioji yra pagrindinė, o pirmoji ir antroji bendrais aspektais apima pagrindinius temos elementus. Trečiajame skyriuje aprašomos stilistinės priemonės, kurios vartojamos pasirinktų reklamų tekstuose bei jų sąsaja su reklamų vaizdu. Pirmajame skyriuje bendrais aspektais apžvelgiama reklamos sąvoka bei įtaka, kurią žmogui daro reklama, o antrajame aprašoma reklama žurnaluose plačiąja prasme bei trumpai apibūdinamas žurnalas "Žmonės".
Ši tema gana aktuali šių dienų kultūroje. Šiais laikais, kai parduotuvių lentynos kimšte prikimštos įvairiausių prekių, kartais labai sunku išsirinkti tinkamiausią iš jų. Iš dalies tam tikslui skirtos reklamos. Su jomis susiduriama vos ne kasdien: per TV, radiją, o ypač labiausiai dėmesį atkreipiame į jas skaitydami laikraščius ar žurnalus. Nuolat vertiname spalvingas, įdomias, originalias žurnalų reklamas, kartais jos erzina, šokiruoja, trikdo ir panašiai. Gera reklama traukia žmogų, skatina jį įsigyti prekę ar paslaugą ir taip didina pardavimą bei neša pelną reklamos užsakovams. Todėl svarbu žinoti, kokią įtaką reklama daro žmogui, kokios tendencijos vyrauja vaizdo bei teksto santykyje.
Pagrindinis šaltinis, kuriuo buvo remtasi , yra 24 reklamos iš vienuolikos 2007 metų bei šešių 2008 metų žurnalo " Žmonės" numerių, taip pat mokslinė R. Koženiauskienės, B. Čereškos ir K. Župerkos literatūra. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-27
DalykasŽiniasklaidos kursinis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis101.46 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasKazlauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaizdo ir teksto santykis reklamoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Kazlauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą