Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida

Žiniasklaida (118 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Moters grožio idealas Lietuvos žurnaluose

    Moters grožio idealo formavimas. Straipsnių analizė.
    Žiniasklaida, rašinys(4 puslapiai)
    2007-05-25
  • Moters įvaizdis moterims skirtuose žurnaluose

    Įvadas. Reklamos sąvoka. Reklamos sistema, funkcijos, tikslai ir bruožai. Įvaizdžio sąvoka. Moters įvaizdis moterims skirtuose žurnaluose. Žurnalų "Cosmopolitan", "Moteris" ir "Panelė" reklamų turinio analizė. Išvados.
    Žiniasklaida, referatas(9 puslapiai)
    2006-09-20
  • Muilo operos

    Įžanga. Muilo operų bumas. Išvados.
    Žiniasklaida, rašinys(4 puslapiai)
    2006-12-28
  • Nusmukusi šių dienų kultūra

    Samprotaujamo tipo rašinys žiniasklaidos tema apie nusmukusią kultūrą: "Geltoni meškučiai žmonių galvose".
    Žiniasklaida, rašinys(2 puslapiai)
    2010-04-06
  • Objektyvumas žurnalistikoje

    Žurnalistinis objektyvumas – įmanomas dalykas ar neįveikiama užduotis?
    Žiniasklaida, rašinys(4 puslapiai)
    2007-01-16
  • Organizacijos ryšiai su visuomene

    Įvadas. Organizacijos ryšiai su visuomene. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšių su visuomene komunikacijos modelis. Ryšių su visuomene rūšys. Ryšiai su žiniasklaida. Ryšių su žiniasklaida rūšys. Rašytinės informacijos pateikimas spaudai. Žodinė komunikacija ryšiuose su visuomene ir žiniasklaida. Reklama. Reklamos tipai. Reklamos platinimo priemonės. Laikraščiai. Žurnalai. Radijas. Televizija. Reklamos kritika. Reklamos šalininkai. Išvados.
    Žiniasklaida, referatas(18 puslapių)
    2005-12-13
  • Organizacijų ryšiai su žiniasklaida: komunikacijos principai ir būdai

    Žiniasklaidos ir visuomenės sąveika. Žiniasklaidos funkcijos demokratinėje visuomenėje. Žiniasklaida kaip viešosios nuomonės formuotoja. Žiniasklaidos darbo specifika: kas lemia naujienų atranką?Žiniasklaidos priemonių rūšys. Lietuvos žiniasklaidos rinka.
    Žiniasklaida, konspektas(6 puslapiai)
    2006-01-24
  • Paieškos sistemos: "Aplinkos apsaugos harmonizacija ES (Europos Sąjungos) sistemoje

    Tema: 04. Aplinkos apsaugos harmonizacija ES sistemoje (Environmental harmonization in the ES system). "Paieškų sistemos ir rezultatai". Paprasta paieška. Paprastos paieškos komentarai. Pagerinta (išplėstinė, advanced) paieška. Išplėstinės paieškos komentarai. Rezultatų palyginimas. "Lietuvos Internet svetainės, paieškos sistemos, akademiniai serveriai, portalai ir kt." Lyginamos paieškos sistemos. Paprasta paieška. Komentarai. Pagerinta (išplėstinė) paieška. Komentarai. Rezultatų palyginimas. "Web 2.0 sistemų panaudojimas informacijos paieškai: paieška tinklarasčiuose, socialinis žymėjimas ir naujienų paieška RSS". Informacijos paieška tinklarasčiuose. Tinklaraščių paieškos sistemos: Bendri komentarai apie paieškos sistemas. Naujienų paieška, RSS, Webcast, Podcasts. Naujienų paieška, RSS, Webcast. Paieškos rezultatų pateikimas. Bendri komentarai apie paieškos sistemas. Socialinių nuorodų paieška (socialinis žymėjimas). Socialinių nuorodų paieška. Bendri komentarai apie paieškos sistemas.
    Žiniasklaida, laboratorinis darbas(12 puslapių)
    2009-12-28
  • Pažintinės praktikos ataskaita: spaudos namai, reklamos agentūra, leidykla

    Įvadas. "Arx Baltica" spaudos namai. Spaudos būdo trumpas aprašymas. Veikla ir gaminama produkcija. Naudojama įranga. Reklamos agentūra UAB "PICO line". Įmonės veiklos ypatumai, gaminama produkcija ir kitos paslaugos. Technologinių procesų aprašymas. KTU leidykla "Technologija". Leidybinės veiklos apžvalga. Leidybos procesų aprašymas.
    Žiniasklaida, praktikos ataskaita(13 puslapių)
    2006-05-03
  • PR im Professionalisierungsprozess; Was benötigt "Body of knowledge"?

    Ryšiai su visuomene. Darbas vokiečių kalba. Einleitung. Bedeutung der Theorie im Professionalisierungsprozess. Theorien allgemein. Aufgabe der PR Theorie. Definitionen, Sichtweisen und Forschungsmöglichkeiten von PR. Was soll eine Definition leisten. PR – Definitionsbestände. Brauchbarkeit der Definitionen. Drei grundsätzliche PR- Sichtweisen (nach Signitzer. Untersuchungsmöglichkeiten von PR. Die Rolle der Wissenssystematik im Professionalisierungsprozess. Berufsbild. Qualifikationen. Qualifikationsanforderungen und Qualitätssicherung in PR. PR-Berufskultur. Elemente der PR – Berufskultur. Zum Stand der PR-Forschung und der PR-Wissenschaft. Fazit.
    Žiniasklaida, namų darbas(11 puslapių)
    2006-11-10
  • Pranešimas spaudai ir viešųjų ryšių veiklos analizė: korporacija "Neo-Lithuania"

    Pranešimas spaudai. Studentų korporacijos Neo – Lithuania 84 gimtadienio minėjimas.
    Žiniasklaida, analizė(5 puslapiai)
    2007-11-26
  • Problem of violence in media

    Introduction. Reasons for choosing this topic. Hypotheses. Violence in media. Conclusion.
    Žiniasklaida, tyrimas(7 puslapiai)
    2006-10-10
  • Progreso ir semiotikos mokyklos: kartu ar atskirai?

    Įvadas. Trumpai apie semiotinę bei proceso mokyklas. Mokyklų skirtumai. Mokyklų panašumai. Išvados.
    Žiniasklaida, analizė(5 puslapiai)
    2007-06-27
  • Projektas: leidinio kūrimas arbatos distributoriams UAB "Presto prekyba"

    Įvadas. Projekto tikslas. Išleisti leidinį apie UAB "Presto prekyba". Projekto apibūdinimas. Projekto planas. Darbai, darbų tarpusavio priklausomybė. Darbų trukmė. Ištekliai. Žmonės. Įrenginiai. Medžiagos ir paslaugos. Išteklių įkainiai, kainos. Išteklių priskyrimai užduotims. Biudžetas. Numatomi finansavimo šaltiniai. Projekto rizikos valdymas. Projekto kokybės valdymas. Išvados.
    Žiniasklaida, kursinis darbas(10 puslapių)
    2009-04-03
  • Publicistinių laidų recenzijos

    Keturių publicistinių laidų recenzijos: "Antroji Banga"‚ "Abipus Sienos", "Lietuvos Ryto televizija" ir "Nuo...Iki...".
    Žiniasklaida, analizė(2 puslapiai)
    2005-10-19
  • Radijas Vakarų Lietuvos žiniasklaidos rinkoje

    Įvadas. Teorinė dalis. Radijo specifiškumas. Radijo stočių grupės. Žiniasklaidos rinka. Radijo rinka. Radijo rinkos kaita 1991 – 2006 metais. Konkurencijos įtaka. Vakarų Lietuvoje veikiančių vietinių ir regioninių radijo stočių rinka. Radijo rinkos reguliavimas. Tiriamoji dalis. Radijo stočių populiarumas įvairiose amžiaus grupėse. Dažniausiai klausomos radijo stotys Vakarų Lietuvoje. Radijo stotys, kurių pavadinimai respondentams nebuvo girdėti. Priežastys, lemiančios radijo stočių klausomumą. Tirtų radijo stočių įsikūrimo priežastys. Tyrimo išvados. Išvados.
    Žiniasklaida, kursinis darbas(21 puslapis)
    2008-03-05
  • Radijo žurnalistika

    Radijo žurnalistika, radijo raidos (Lietuvoje) istorija; radijo, kaip žurnalistikos kanalo apibūdinimas.
    Žiniasklaida, špera(11 puslapių)
    2004-04-17
  • Realybės šou reklama

    Įvadas. Realybės šou. Realybės šou samprata. Realybės šou istorija. Realybės šou rūšys. Reklama. Reklamos sąvoka. Reklamos funkcijos ir tikslai. Reklamos priemonės. Realybės šou reklama. Realybės šou reklamos priemonės. Išvados.
    Žiniasklaida, kursinis darbas(12 puslapių)
    2008-05-07
  • Realybės šou TV ekranuose

    Įvadas. Realybės šou. Anketa. Išvados.
    Žiniasklaida, tyrimas(7 puslapiai)
    2007-09-18
  • Reklama (17)

    Reklamos apibūdinimas, reikšmė. Ankstyvoji reklama. Reklamos socialinės funkcijos. Teigiamos reklamos savybės. Reklamos tipai. Karo meto reklama. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklama spaudoje reklaminiai skelbimai. Reklama televizijoje. Svarbiausi reklamos akcentai. Radijo reklama, jos privalumai ir trūkumai. Lauko (išorės) reklama. Viktorinos iškabos ir jos privalumai ir trūkumai. Reklamos poveikis vartotojui. Demonstracinės reklamos formos. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Socialinė (nekomercinė) reklama. Reklama ir mūsų pasąmonė. Kalbinės manipuliacijos reklamoje. (Paslaugos, naujumo įspūdžio sūkuriams, kokybės įasmeninimas). Reklamos įstatymas. Įstatymo paskirtis ir taikymas. Spalvų psichologija ir reklama. Teksto komponavimas: simetrinis, asimetrinis, laisvas.
    Žiniasklaida, špera(18 puslapių)
    2007-01-19
Puslapyje rodyti po