Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Realybės šou reklama
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Realybės šou reklama

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Realybės šou. Realybės šou samprata. Realybės šou istorija. Realybės šou rūšys. Reklama. Reklamos sąvoka. Reklamos funkcijos ir tikslai. Reklamos priemonės. Realybės šou reklama. Realybės šou reklamos priemonės. Išvados.

Ištrauka

Tikriausiai kiekvienas vaikystėje yra buvęs zoologijos sode ir stebėjęs uždarytus už grotų vargšus gyvūnėlius. Tačiau vargu ar kas nors pajuto norą atsidurti jų vietoj? Tikriausiai ne, bet tuomet iš kur atsirado tie realybės šou? Juk lyginant juos su paprasčiausiu zoologijos sodu randamas tik menkas skirtumas.
Žmonės paklausti, ko eina į zoologijos sodą, nedvejodami atsako, kad pažiūrėti nekasdien sutinkamų, nematytų ar tiesiog retų gyvūnų. O kodėl jie žiūri realybės šou? Juk ten tie patys žmonės, kuriuos kiekvieną dieną matai gatvėje, kartu dirbi ar mokaisi, su kuriais bendrauji.. Realybės šou visame pasaulyje sutraukia dideles žiūrovų auditorijas. Tačiau kur slypi viso šito sėkmė? Kas verčia žmones stebėti kitų gyvenimą? Smalsumas? O gal tiesiog gerai suformuluota ir orientuota i vartotoją reklama?
Pagrindinis mano kursinio darbo tikslas – išsiaiškinti, kokiais būdais realybės šou rengėjai bando sutraukti kuo didesne žiūrovų auditoriją.
Šio darbo pagrindiniai uždaviniai:
• Apibrėžti realybės šou sąvoką.
• Apibrėžti reklamos sąvoką.
• Atskleisti realybės šou atsiradimo priežastis.
• Issiaiškinti kokiais būdais yra reklamuojami realybės šou.
Siekiant užsibrėžto tikslo, darbas buvo padalintas į 3 pagrindines dalis:
Pirmoje dalyje – "Realybės šou", apibrėžiama realybės šou sąvoka, istorija ir rūšys. Aiškinamasi šio šou atsiradimo priežastys. Atskleidžiamos pagrindinės savybės ir jų skirstymas.
Antrojoje dalyje – "Reklama", atskleidžiamos pagrindinės reklamos savybės. Joje susipažindinama su reklama: jos sąvoka, funkcijomis, bruožais, tikslais. Įvardijamos pagrindinės reklamos priemonės.
Trečiojoje dalyje – "Realybės šou reklama", aptariama kokios reklamos priemonės naudojamos šio tipo reklamai, koki poveikį jos daro. Aiškinamasi kokios priemonės yra efektyvesnės ir dažniau naudojamos, kokiu būdu yra pritraukiamas didelis žiūrovų kiekis.
Tyrimo metodas – literatūrinė analizė. Darbe buvo remtasi komunikacijos, reklamos teorijos ir sociologijos mokslų literatūriniais veikalais ir žurnalistiniais straipsniais.
Darbo gale bus pateiktos tyrimo išvados. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-07
DalykasŽiniasklaidos kursinis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai20
Dydis31.52 KB
AutoriusGina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAsist. I. Gečienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Realybes sou reklama [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Asist. I. Gečienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą