Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklama (17)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama (17)

  
 
 
12345
Aprašymas

Reklamos apibūdinimas, reikšmė. Ankstyvoji reklama. Reklamos socialinės funkcijos. Teigiamos reklamos savybės. Reklamos tipai. Karo meto reklama. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklama spaudoje reklaminiai skelbimai. Reklama televizijoje. Svarbiausi reklamos akcentai. Radijo reklama, jos privalumai ir trūkumai. Lauko (išorės) reklama. Viktorinos iškabos ir jos privalumai ir trūkumai. Reklamos poveikis vartotojui. Demonstracinės reklamos formos. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Socialinė (nekomercinė) reklama. Reklama ir mūsų pasąmonė. Kalbinės manipuliacijos reklamoje. (Paslaugos, naujumo įspūdžio sūkuriams, kokybės įasmeninimas). Reklamos įstatymas. Įstatymo paskirtis ir taikymas. Spalvų psichologija ir reklama. Teksto komponavimas: simetrinis, asimetrinis, laisvas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-19
DalykasŽiniasklaidos špera
KategorijaŽiniasklaida
TipasŠperos
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis65.5 KB
Autoriusroma
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word reklamos spargalke [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 18 puslapių 
  • Panevėžio kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą