Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Žiniasklaidos šperos

Žiniasklaidos šperos (7 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Bendravimo proceso organizavimas ir rūšys

    Bendravimo proceso organizavimas. Bendravimo sistemos esmė, funkcijos, tikslai bei lygiai. Bendravimo lygmenys. Bendravimo proceso organizavimas. Bendravimo proceso modelis. Kultūros įtaka bendravimo sėkmei. Grupinio darbo ir specialistų komandos organizavimo ypatumai. Darbo komandos sudarymo ir veikimo mechanizmas. Grupės ir komandos narių veiksmų suderinamumas. Lyderis ir lyderiavimas. Lyderiavimo teorijos. Dalykinio bendravimo rūšys. Pokalbių (derybų), susirinkimų, konferencijų, vizitų, priėmimų bei ryšių su žiniasklaida organizavimas. Žodinis bendravimas, viešos kalbos ypatumai. Viešųjų pasisakymų sandara. Pokalbiai telefonu. Dalykinis bendravimas raštu. Patarimai rašant laiškus. Susirašinėjimo ypatumai pagal Europos Sąjungos reikalavimus. Derybos ir pokalbiai bei jų organizavimas. Pasirengimas pokalbiui (deryboms). Derybų pradžia. Dialogas. Pokalbio pabaiga. Konferencijos organizavimas. Susirinkimo organizavimas. Vizitų ir priėmimų organizavimas. Vizitų ir priėmimų rūšys. Vizitų ir priėmimų organizavimas. Ryšių su žiniasklaida organizavimas. Bendravimas telekomunikacijos pagalba. Nežodinis (neverbalinis) bendravimas.
    Žiniasklaida, špera(21 puslapis)
    2008-10-13
  • Fotožurnalistika

    Žymiausi šiuolaikiniai fotožurnalistai ir jų darbai. Lietuvos fotomenininkų sąjunga. Savarankiški fotožurnalistikos žanrai. Pagalbiniai fotožurnalistikos žanrai. Fotografijos istorija: XX amžiaus žymiausi Lietuvos fotografai ir jų darbai. Fotografo etika. Fotografija ir reklama. Informacinė, iliustracinė ir auklėjamoji fotožurnalistikos paskirtis. Fotoiliustracijų redaktorius, jo paskirtis leidinyje. Fotožurnalistika: esmė ir paskirtis. Fotomontažas: jo samprata ir naudojimas. Fotožurnalistikos raida. Aprašyto laikotarpio žanrai. Fotoreportažas: samprata ir paskirtis. Fotografijos istorija: XIX amžiaus (19 amžiaus) žymiausi Lietuvos fotografai ir jų darbai. Žymiausi Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) XIX amžiaus fotomenininkai. Fotografija ir spauda: vaizdo ir teksto santykis (fotožurnalistikos žanrai). Svarbiausios biografijos datos ir įvykiai. Fotografija ir reklama. Fotoaparato dalys, jų sandara ir funkcijos. Kompozicija: auksinė įstrižainė, dieviškoji proporcija, perspektyvos centras.
    Žiniasklaida, špera(21 puslapis)
    2007-08-27
  • Internetinė leidyba

    Skaitmeninis leidinys. Skaitmeninė knyga. Interneto komunikacija. Komunikacijos tipai. E-leidinio privalumai. Trūkumai. Elektroninė knyga. Knygų tipologinės grupės pagal. Kontrolės informacija. Kokybės kriterijai. Testavimas ir kokybės vertinimas. Duomenų bazė (DB). Duomenų organizavimo modeliai. Reliacinė duomenų bazė (DB). Pertekliniai laukai. Skaitmeninė knyga. Skaitmeninė knyga yra trijų rūšių. Elektroninė knyga. Tinklalapių kūrimo taisyklės. Būdingi bendri bruožai. Autorių teisės. Autorių teisių subjektu. Neturtinės teisės. Turtinės teisės. Kūrinys gali būti atgaminamas asmeniniais tikslais. Nelaikoma autorinių teisių objektu. Gretutinių teisių objektas. Subjektai.
    Žiniasklaida, špera(9 puslapiai)
    2009-04-10
  • Radijo žurnalistika

    Radijo žurnalistika, radijo raidos (Lietuvoje) istorija; radijo, kaip žurnalistikos kanalo apibūdinimas.
    Žiniasklaida, špera(11 puslapių)
    2004-04-17
  • Reklama (17)

    Reklamos apibūdinimas, reikšmė. Ankstyvoji reklama. Reklamos socialinės funkcijos. Teigiamos reklamos savybės. Reklamos tipai. Karo meto reklama. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklama spaudoje reklaminiai skelbimai. Reklama televizijoje. Svarbiausi reklamos akcentai. Radijo reklama, jos privalumai ir trūkumai. Lauko (išorės) reklama. Viktorinos iškabos ir jos privalumai ir trūkumai. Reklamos poveikis vartotojui. Demonstracinės reklamos formos. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Socialinė (nekomercinė) reklama. Reklama ir mūsų pasąmonė. Kalbinės manipuliacijos reklamoje. (Paslaugos, naujumo įspūdžio sūkuriams, kokybės įasmeninimas). Reklamos įstatymas. Įstatymo paskirtis ir taikymas. Spalvų psichologija ir reklama. Teksto komponavimas: simetrinis, asimetrinis, laisvas.
    Žiniasklaida, špera(18 puslapių)
    2007-01-19
  • Ryšiai su visuomene

    RSV ir rinkodara, Įvaizdis, Įvaizdžio klasifikacijos, Reikalavimai kuriamam įvaizdžiui, Ryšių su visuomene specialistas, Pagrindinės ryšių su visuomene veiklos sritys, Ryšių su visuomene publikos ir institucijos veikla, Ryšių su visuomene veiklos vadyba, Ryšių su visuomene modeliai, Pagrindiniai ryšių su visuomene tikslai.
    Žiniasklaida, špera(5 puslapiai)
    2005-04-24
  • Žurnalistikos žanrai

    Žinutė, ataskaita, reportažas, interviu, korespondencija, esė, straipsnis, komentaras, apžvalga, recenzija, publicistinis laiškas, apybraiža, feljetonas, pamfletas, epigrama.
    Žiniasklaida, špera(4 puslapiai)
    2005-04-24