Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Organizacijos ryšiai su visuomene
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Organizacijos ryšiai su visuomene

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos ryšiai su visuomene. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšių su visuomene komunikacijos modelis. Ryšių su visuomene rūšys. Ryšiai su žiniasklaida. Ryšių su žiniasklaida rūšys. Rašytinės informacijos pateikimas spaudai. Žodinė komunikacija ryšiuose su visuomene ir žiniasklaida. Reklama. Reklamos tipai. Reklamos platinimo priemonės. Laikraščiai. Žurnalai. Radijas. Televizija. Reklamos kritika. Reklamos šalininkai. Išvados.

Ištrauka

Žmonių komunikacija yra individų socialinės vienovės susidarymas ženklais ir kalba. (A. Jacikevičius, 1995)
Komunikacija - organizacijos gyvenimo kraujas, ir jos trūkumas ar neefektyvumas organizacijai atsiliepia labai skaudžiai. Organizaciją sudaro kartu dirbantys ir tam tikrų tikslų siekiantys žmonės. Jų darbo kokybė ir rezultatai labai didele dalimi priklauso nuo sklandaus komunikacijos proceso organizacijoje. Komunikacija yra gija, jungianti visas svarbiausias valdymo proceso dalis: planavimą, organizavimą, vadovavimą ir kontrolę. Taip pat didelę reikšmę turi ryšiai su visuomene, reklama organizacijos komunikacijos procese. Taigi, įmonės veikla be komunikacijos yra neįmanoma.( http://www.straipsniai.lt ).
Organizacinėse sistemose cirkuliuoja medžiagų energijos informacijos srautai, jos aktyviai veikia, sąveikauja su aplinka. Organizacija kaip socialinė sistema sudaryta iš žmonių ir jų grupių, sąveikaujančių tam tikrais ryšiais.( S. Stašienė, N. Petkevičiūtė, 2003)
Darbo objektas: Organizacinės komunikacijos socialiniai aspektai.
Darbo tikslas: Išanalizuoti organizacijų ryšio su visuomene funkcijas, pagrindines formas ir kaip jos įtakoja organizacijos veiklą. Išsiaiškinti pagrindinius reklamos tipus ir jų tikslus, priemones, jos teigiamus ir neigiamus aspektus.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti organizacijos ryšių su visuomene sampratą, rūšis, funkcijas.
2. Išanalizuoti kokie yra ryšiai su žiniasklaida.
3. Atskleisti kokie yra reklamos tipai, platinimo priemonės, išsiaiškinti reklamos šalininkų ir kritikų pozicijas.
Darbo metodika: Mokslinės medžiagos analizė.

1. Organizacijos ryšiai su visuomene
Ryšių su visuomene funkcija yra apgalvotos, planingos ir ilgalaikės pastangos suformuoti ir išlaikyti abipusį supratimą tarp organizacijos ir visuomenės. Ryšių su visuomene vienas iš tikslų yra transformuoti negatyvius santykius tarp organizacijos ir visuomenės į pozityvius.


Ryšiai su visuomene apibrėžiami kaip valdymo funkcija, kuri įvertina visuomenės santykius, suderina individo arba organizacijos veiksmus su visuomenės interesais ir realizuoja veiklos programą, siekiant visuomenės supratimo ir palaikymo (Aliošina, 1997).
Kitu atveju ryšiai su visuomene apibrėžiami ir kaip planuotas bei organizuotas kurios nors institucijos ar kompanijos siekimas užmegzti abipusiškai naudingus santykius su visuomene (Agee, Ault, Emery, 1998).
Formuluojant ryšių su visuomene sampratą, visuomenė suprantama siauriau: kaip įvairios grupės žmonių, kurie vienokiu ar kitokiu būdu sąveikauja su tam tikra institucija ar firma. Pavyzdžiui, visuomenę kurios nors gamybinės bendrovės atžvilgiu sudarys joje dirbantys darbininkai, jos akcininkai, piliečiai, kurių gyvenamojoje teritorijoje bendrovė yra įsikūrusi, agentai, prekiaujantys jos produktais, įmonės gaminamų produktų vartotojai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-13
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis34.42 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizacijos rysiai su visuomene [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą