Šperos.lt > Žiniasklaida > Radijas Vakarų Lietuvos žiniasklaidos rinkoje

Radijas Vakarų Lietuvos žiniasklaidos rinkoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Radijo specifiškumas. Radijo stočių grupės. Žiniasklaidos rinka. Radijo rinka. Radijo rinkos kaita 1991 – 2006 metais. Konkurencijos įtaka. Vakarų Lietuvoje veikiančių vietinių ir regioninių radijo stočių rinka. Radijo rinkos reguliavimas. Tiriamoji dalis. Radijo stočių populiarumas įvairiose amžiaus grupėse. Dažniausiai klausomos radijo stotys Vakarų Lietuvoje. Radijo stotys, kurių pavadinimai respondentams nebuvo girdėti. Priežastys, lemiančios radijo stočių klausomumą. Tirtų radijo stočių įsikūrimo priežastys. Tyrimo išvados. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.08 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą