Šperos.lt > Žiniasklaida > Žiniasklaidos namų darbai
Žiniasklaidos namų darbai

(11 darbai)

Bendravimo situacijos teorinė analizėBendravimo situacija. Situacijos analizė. Ši situacija yra apie du žmones, kurie patiria stresą būdami naujoje aplinkoje ir pirmą kartą bendraudami vienas su kitu. Šioje situacijoje yra daug neverbalinės komunikacijos bruožų, taip pat verbalinės, bei pastebėta žmogaus psichologinė reakcija. Skaityti daugiau
Dviejų pasirinktų firminių stilių lyginamoji analizė: UAB "Biopakas" ir AB "Akvija"Firminis ženklas. Vizitinės kortelės. Firminiai Blankai. Firminiai Vokai. Reprezentacinė atributika. Firminis ženklas. Spalvos vyraujančios firminiame stiliuje. Reklamos talpinimas žiniasklaidoje. Kita firmos atributika. Bendros išvados. Skaityti daugiau
Lietuvos žurnalaiŽurnalų ypatybės ir jų skirstymas. Pirmieji žurnalai. Pirmieji pasauliniai žurnalai. Pirmieji Lietuvos žurnalai. Kalendorius. "Nusidavimai Dievo karalystėje". "Nusidavimai apie evangelijos praplatinimą tarp žydų ir pagonių". Skaityti daugiau
Mobiliojo telefono reklamos semiotinė analizė: "MOTOKRZR"Mobiliojo telefono MOTOKRZR reklamos semiotinė analizė. Reklamos signifikacijos sistema. Dominuojantys žymikliai, žyminiai, spalvų bei opozicijos kodai. Skaityti daugiau
PR im Professionalisierungsprozess; Was benötigt "Body of knowledge"?Ryšiai su visuomene. Darbas vokiečių kalba. Einleitung. Bedeutung der Theorie im Professionalisierungsprozess. Theorien allgemein. Aufgabe der PR Theorie. Definitionen, Sichtweisen und Forschungsmöglichkeiten von PR. Was soll eine Definition leisten. PR – Definitionsbestände. Brauchbarkeit der Definitionen. Drei grundsätzliche PR- Sichtweisen (nach Signitzer. Untersuchungsmöglichkeiten von PR. Die Rolle der Wissenssystematik im Professionalisierungsprozess. Berufsbild. Qualifikationen. Qualifikationsanforderungen und Qualitätssicherung in PR. PR-Berufskultur. Elemente der PR – Berufskultur. Zum Stand der PR-Forschung und der PR-Wissenschaft. Fazit. Skaityti daugiau
Šaltinių panaudojimas žurnalistikojeInformacinė žurnalistika. Šaltinių panaudojimas: galimybės ir ypatumai. Šaltinių skirstymas ir klasifikavimas. Žinių tikrinimas, Dokumentų studijavimas. Įtartini šaltiniai. Netradiciniai šaltiniai. Anoniminiai šaltiniai. Skaityti daugiau
Televizijos diskusijų laidos stebėjimas ir analizė: "Valanda su Rūta"Derybų meno savarankiškas darbas. Laidos pavadinimas. Laidos tema.Transliavimo data. Laidos vedėja. Laidos dalyviai. Stebimoji – Rūta Grinevičiūtė. Lentelė: Asmens elgesio televizijos diskusijų laidoje analizės protokolas: Komunikacijos priemonės ir elgesys, Vertinimas, Komentaras. Skaityti daugiau
Tiriančioji žurnalistika radijujeDarbe nagrinėjama, kiek ir kokios tiriančiosios žurnalistikos yra radijuje, ar radijas kaip media yra palanki priemonė. Užsienio radijo programoje tiriamoji žurnalistika: BBC, New York radijai. Radijo žurnalistai. Radijo tyrimų grupės. Kaip elgėsi Švedijos nacionalinis radijas po užsienio reikalų ministrės Anos Lind nužudymo? Skaityti daugiau
Viešųjų ryšių planas: UAB "Ingman ledai"Įžanga. Tyrimas. PEST analizė. Pramonės šakos analizė. SWOT analizė. Tikslas. Išvada. Skaityti daugiau
Žiniasklaida – visuomenės nuomonės formuotojaŽiniasklaida. Autorių nuomonės. Žiniasklaidos poveikio visuomenės nuomonei lygmenys. Žiniasklaidos poveikio visuomenės nuomonei tipai. Skaityti daugiau
Žurnalistinis tyrimas dienraštyjeĮvadas. Referato tikslas aptarti žurnalistinius tyrimus nuo 1994 – ųjų iki dabar įvairiais aspektais ir atskleisti kitimo tendencijas ir įrodyti, kad tiriamoji žurnalistika dienraštyje neišnyko. Bendrieji bruožai. 1994 - 1999 metai.4-5 1994 - 2004 metai. 2004 -2007 metai. Informacijos šaltiniai. Išvados. Skaityti daugiau