Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Mobiliojo telefono reklamos semiotinė analizė: "MOTOKRZR"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mobiliojo telefono reklamos semiotinė analizė: "MOTOKRZR"

  
 
 
1234
Aprašymas

Mobiliojo telefono MOTOKRZR reklamos semiotinė analizė. Reklamos signifikacijos sistema. Dominuojantys žymikliai, žyminiai, spalvų bei opozicijos kodai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-20
DalykasŽiniasklaidos namų darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasNamų darbai
Apimtis2 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis11.49 KB
Autoriusjustina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. S. Juzelėnienė
Failo pavadinimasMicrosoft Word semiotine reklamos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-04-22 IP: 62.212.212.11
    Vilkute sako

    Sita mergaite gana neblogai raso, tik siaip pastaba gal rodos ir gerai iskleidei melynos spalvos esme, bet toks momentas vienas is mobiliuju telefonu pasaulio, kad tai 2007 populiariausia spalva, dauguma gamintoju ja rinkosi po kazkokiu socialiniu apklausu

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 2 puslapiai 
  • 3 Klasė/kursas
  • doc. S. Juzelėnienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą