Elektroninių leidinių technologijų ir rinkos analizėŽiniasklaida, tyrimas
(34 puslapiai)
Įvadas. Rinkos tyrimas ir įvertinimas. Elektroninių leidinių tipai. Elektroninių periodinių leidinių tematika ir paskirtis. Elektroninių leidinių kalba. Makroaplinka. Elektroninių leidinių rinkos analizė, lyginant su tradiciniais leidiniais. Internetinių naršyklių palyginamoji analizė. Leidėjų charakteristika. Elektroniniai leidiniai Kauno Technologijos Universitete (KTU). Elektroniniai leidiniai Kauno apskrities viešojoje bibliotekoje. Elektroniniai leidiniai Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose. Lietuvos interneto reklamos rinka. Europos Sąjungos (ES) šalių gyventojų naudojimasis internetu. Išvados. Priedas (anketa). Skaityti daugiau
Tyrimas tiriamosios žurnalistikos paskaitai. Kavinėse ir baruose esantys mokami alkotesteriai ne visada parodo teisingus rodiklius. Alkotestrio parodymai gali skirtis daugiau negu 17 kartų. Alkotesterio parodymo paklaida neatskleidžiama. Barai kratosi atsakomybės. Policijos alkotesteriai – patikimi. Išgėrus stikliuką degtinės – drąsiai už vairo. Skaityti daugiau
Problem of violence in mediaŽiniasklaida, tyrimas
(7 puslapiai)
Introduction. Reasons for choosing this topic. Hypotheses. Violence in media. Conclusion. Skaityti daugiau
Reklamos įtaka individų vartojiškumuiŽiniasklaida, tyrimas
(11 puslapių)
Tyrimo aktualumas. Tyrimo metodologinė dalis. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo objektas. Tyrimo hipotezės. Pagrindinės tyrimo sąvokos. Tyrimo metodika. Tyrimo organizavimas. Priedas: anketa (5 psl.) Skaityti daugiau
Įvadas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tyrimo imtis. Reklamos žurnale privalumai. Reklamos žurnale trūkumai. Žurnalų rinka Lietuvoje. Žurnalas "Laima". Skaitytojai. Žurnalas "Ieva". Žurnalas "Veidas". Skaitytojai. Žurnalo "Veidas" analizė. Žurnalas "Flintas". Skaitytojai. Reklamos įkainiai. Žurnalo "Flintas" analizė. Žurnalas "Justė". Skaitytojai. Žurnalo "Justė" analizė. Žurnalas "Stilius". Žurnalo "Stilius" analizė. Žurnalas "Krepšinis". Reklamos žurnaluose "Stilius" ir "Krepšinis" matmenys. Skaityti daugiau
Socialinė reklamaŽiniasklaida, tyrimas
(33 puslapiai)
Įvadas. Visuomeninis-istorinis socialinės reklamos kontekstas. Termino socialinė reklama etimologija. Socialinė reklama istoriniu ir visuomeniniu aspektu. Socialinės reklamos specifika. Funkcijos. Socialinė reklama verslo kontekste. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklamos efektyvumo požymiai. Kodėl socialinės reklamos neveikia. Nusikaltimų prevencija, taikant socialinę reklamą. Tyrimo rezultatų analizė. Socialinės reklamos "Nukritau nuo laiptų" pristatymas. Socialinės reklamos "Nukritau nuo laiptų" svarba ir poveikis vartotojams. Smurtas prieš moteris šeimose. Straipsnių analizė. Kur kreiptis. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadas. Apklausa. Lalaila. Vakaras su Marijonu. Okna. Žurnalas vyrams "Ragai". Dangus. Kelias į žvaigždes. TV3 žinios. Ar programos rodomos tinkamu laiku? Kiek laiko praleidžiama prie televizoriaus? Fizika ir televizija. TV laidų aptarimas ir vertinimas. Ateities televizijos vaizdinys. Skaityti daugiau