Įvadas. Verslo įtaka žiniasklaidai. Reklamą užsakančių verslininkų įtaka žiniasklaidai. Žiniasklaidos atstovų papirkinėjimas. Žiniasklaidos priemonės įsigijimas ar sukūrimas. Verslo reklamavimas. Žiniasklaidos priemonės pasitelkimas kovai su konkurentais. Auditorijos įtaka žiniasklaidos skleidžiamos informacijos turiniui. Pateikiamos informacijos patrauklumo konstravimas. Žiniasklaidos pataikavimas auditorijai. Žiniasklaidos dėmesys konfliktams, intrigoms bei netikėtumams. Žiniasklaidos dėmesys savižudybėms. Žiniasklaidos dėmesys privačiam asmens gyvenimui. Politinė įtaka žiniasklaidai. Komunikacinis politikų patrauklumas. Finansinė politikų įtaka žiniasklaidai. Politikų siekis tiesiogiai kontroliuoti žiniasklaidos priemones. Žiniasklaidos politinis "skaidrumas". Politinių autoritetų įtaka žiniasklaidai. Politikų naudojimasis užimama padėtimi. Pasitikėjimo žiniasklaida mažėjimas. Asmeniniai žiniasklaidos atstovų interesai. Korupcija žiniasklaidoje. Kovos su žiniasklaidos korupcija būdai. Išvados. Summary.