Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Ryšių su žiniasklaida organizavimas: AB "Alita"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Ryšių su žiniasklaida organizavimas: AB "Alita"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. AB "Alita" charakteristika. Ryšių su žiniasklaida padalinys AB "Alita" organizacinėje valdymo struktūroje. Ryšių su žiniasklaida padalinio struktūra AB "Alita" OVS. Vidinės ir išorinės komunikacijos vadyba. AB "Alita" atstovo žiniasklaidai pareiginė instrukcija. Informacijos pateikimo šalies žiniasklaidai pavyzdžiai. Spaudos konferencijos organizavimas. Kvietimas žurnalistams. Konferencijos scenarijus. Pasiruošimas galimiems klausimams ir atsakymams. Galimų nemalonių situacijų numatymas. Furšeto priėmimas. Spaudos konferencijos išlaidų sąmatos sudarymas. Kiti periodinių ryšių su žiniasklaida būdai. Išvados.

Ištrauka

Spaudos konferencija yra organizuojama tuomet, kai įmonė nori pranešti svarbią, esminę žinią visuomenei. Spaudos konferencijomis nepiktnaudžiaujama – jos organizuojamos porą, keletą kartų per metus. Kitais atvejais reikia pasvarstyti apie pranešimo spaudai, interviu galimybę. Spaudos konferencijos yra planuojamos iš anksto atsižvelgiant į rajone esančią situaciją (t.y. kad planuojamą spaudos konferencijos dieną žiniasklaida nebūtų jau sukviesta į kokį nors kitą renginį). Likus savaitei iki spaudos konferencijos yra rašomas pranešimas spaudai. Spaudos konferenciją veda atstovas spaudai (jei toks organizacijoje yra), ryšių su visuomene specialistas arba žmogus, kuris išmano ir sugeba vesti spaudos konferenciją. Spaudos konferencijoje dalyvauja ne daugiau trijų pranešėjų – tai institucijos atstovai pristatantys tą esminę žinią, vieną ar kitą problematiką visuomenei. Pranešėjai prieš spaudos konferenciją pasiskirsto temomis (kas ir ką kalbės). Ryšių su visuomene specialistas numato žiniasklaidos klausimus, pateikia juos pranešėjams, kuriuos pranešėjai vėlgi pasiskirsto tarpusavyje bei numato atsakymus. Ryšių su visuomene specialistas remdamasis pranešėjų kalbomis parengia padalomąją medžiagą, kuri įteikiama žiniasklaidos atstovams atėjusiems į spaudos konferenciją. Spaudos konferencijos dalyviai - žiniasklaidos atstovai yra suregistruojami tam, kad būtų žinoma kas domisi organizacija, kas domisi viena ar kita problematika (svarbus žingsnis kontaktų užmezgimui). Taip pat žiniasklaidos atstovai suregistruojami todėl, kad po spaudos konferencijos minėtoji padalomoji medžiaga yra išsiunčiama elektroniniu paštu.
Šiame darbe aprašomas AB "Alita" charakteristika, ryšiai su žiniasklaida, spaudos konferencijos organizavimas bei kiti ryšių su žiniasklaida būdai.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kaip vyksta spaudos konferencija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-27
DalykasŽiniasklaidos kursinis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai9
Dydis32.95 KB
Autoriuschicgirl
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rysiu su ziniasklaida organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą