Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklamos verslas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Reklamos verslas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Reklamos esmė. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos planavimas ir organizavimas. Verslo planas. Marketingo planas. Reklamos strategija ir planavimas. Reklamos planas. Reklamos biudžeto sudarymo principai. Reklamos verslo dalyviai. Reklamos užsakovai. Reklamos vykdytojai. Reklamos agentūros. Reklamos agentūrų veiklos principai, funkcijos ir tipai. Reklamos agentūros poreikis ir pasirinkimas. Lietuvos reklamos agentūrų rinkos apžvalga. Reklamos įgyvendintojai. Rinkos tyrimo organizacijos. Reklamos skleidėjai. Reklamos vartotojas. Išvados.

Ištrauka

Lietuvių kalboje naudojamas terminas "reklama" kildinamas iš lot. Reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis advert (advertising, advertise – reklamuoti, skelbti, pranešti) – atkreipti dėmesį į save. Vokiečiai šiam reikalui naudoja terminą Werbung – agitacija, verbavimas.
Reklama iš tikrųjų yra dėmesio atkreipimas įvairiausiai būdais, turint tikslą pranešti ką nors: apie prekes, renginius, paslaugas ir t. t.
Įvairiose epochose reklamos tikslas buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro, darė ir darys milžinišką įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame civilizuotame pasaulyje.
Pagrindinis darbo tikslas – aprėpti pagrindines reklamos veiklos organizacines vadybines sritis.
Šio darbo pagrindiniai uždaviniai:
• Apibrėžti, kas yra reklama, įvardinti reklamos tikslus ir funkcijas.
• Pateikti reklamos strategijos planą, reklamos biudžeto sudarymo principus.
• Apibrėžti reklamos verslo dalyvius.
Darbas atliktas:
• Analizuojant ir sisteminant teorinę medžiagą.
Darbe buvo remtasi reklamos teorijos ir sociologijos mokslų literatūriniais veikalais.
Šio darbo struktūra:
Pirmoje dalyje - "Reklamos esmė", atskleidžiamos pagrindinės reklamos savybės. Joje susipažindinama su reklama: jos sąvoka, funkcijomis, bruožais, tikslais.
Antroje dalyje - "Reklamos planavimas ir organizavimas", atskleidžiama, kaip reklama susijusi su įmonės strateginiu planu, kaip formuojamas reklamos biudžetas.
Trečioje dalyje - "Reklamos verslo dalyviai " apibūdinami reklamos verslo dalyviai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-03
DalykasŽiniasklaidos kursinis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18
Dydis56.16 KB
AutoriusJustė
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos verslas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą