Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklamos rūšys: privalumai ir trūkumai
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Reklamos rūšys: privalumai ir trūkumai

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Reklamos istorija. Reklamos istorijos raida. Šiuolaikinė reklama. Reklamos klasifikacija. Reklamos tipai. Reklamos rūšys. Reklamos tendencijos. Reklamos perspektyvos. Ateities reklama.

Ištrauka

Gyvename margame reklamos pasaulyje ir daugiau ar mažiau kasdien jaučiame jos poveikį. Savo darbu sieksiu pagilinti paskaitų ir kitų užsiėmimų metu gautas žinias reklamos klausimu, ugdyti mąstymo įgūdžius, gebėti įvertinti kuo efektyvesnes reklamos skleidimo priemones ir būdus, susipažinti su reklamos procesu, jo teigiamais ir neigiamais aspektais.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti kuo daugiau reklamavimo būdų, aptarti jų veiksmingumą ir tinkamumą konkretiems produktams ar konkrečiai vartotojų grupei, nustatyti reklamos ateities perspektyvas, nesigilinant į reklamos kūrimo techniką ir technologiją. Reklaminio teksto kūrimas, iliustracinės medžiagos ruošimas ir jos pagaminimas, reklaminės medžiagos platinimas ir jos demonstravimas yra labai svarbios, bet atskiros reklamos verslo sritys.
Gyvenant ir dirbant rinkos ekonomikos sąlygomis, kai konkurencija yra svarbiausia žmonių veiklos progreso varomoji jėga, visi verslo dalyviai yra priversti įdėmiau susipažinti su reklamos pagrindais ir juos taikyti kasdienėje veikioje. Reklamos pagrindų išmanymas praverčia kiekvienam darbuotojui ir kiekvienam vartotojui, todėl aptarsiu pagrindinius reklamos apibrėžimus, jos sampratą ir svarbą.
Daugelio šiandieninių ekonomikos, kultūros, buities ar socialinio gyvenimo procesų ištakos glūdi praeityje, todėl svarbu suprasti žmonijos istorinės raidos dėsnius ir tendencijas. Būtent todėl savo darbe skirsiu nemažai dėmesio reklamos istorijai. Reklamos užuomazgos siekia priešistorės laikus, tad jos tyrinėjimas yra puikus būdas geriau pažinti žmonijos visuomeninę, kultūrinę, dvasinę ir ekonominę raidą.
Reklama apima beveik visas žmogaus veiklos sritis, nors dabar didžiausias dėmesys skiriamas komercinei reklamai, kuri padeda realizuoti pagamintą, gaminamą ar būsimą produktą – prekę, paslaugą, idėją. Komercinę reklamą mes kasdien matome savo televizorių ekranuose, laikraščiuose, girdime per radiją, stebime internete... Rašysiu apie tokios reklamos efektyvumą tinkamai pasirinkus reklamavimo priemones.
Vis dėlto dažnai pamirštame socialinę reklamą, nes jai paprasčiausiai pritrūkstama pinigų. Socialinė reklama – tai taip pat viena iš reklamos rūšių, todėl ją paminėsiu ir aptarsiu šiame darbe.
Didžiausią dėmesį skirsiu reklamos skleidimo priemonėms apibūdinti. Reklamos užsakovas turi gerai išmanyti, kur, kada ir kokiomis reklamos skleidimo priemonėmis jis gali ir turi pasinaudoti, kad pasiektų geriausią efektą. Reklama – brangiai kainuoja. Jeigu neįvertinamos reklamos skleidimo priemonės, kuriomis būtų galima pasiekti reikiamą auditoriją, dideli pinigai, skirti reklamai, gali būti paleisti vėjais be jokio ekonominio ar socialinio efekto.
Taip pat stengsiuosi aiškiai suklasifikuoti reklamą pagal jos tipus, žanrus ir reklamavimo būdus. Reklamos klasifikacijų yra tiek daug, kad dažnai neberandama tinkamo sinonimo konkrečiai klasifikacijai apibūdinti. Dėl šios priežasties, pavyzdžiui, reklamos tipais kartais imami vadinti du ar net trys klasifikavimo kriterijai. Savo darbe išdėstysiu šiuos kriterijus ir aptarsiu kiekvieno iš jų reikšmę bei svarbą.
Reklamos tendencijos – šiandien itin svarbi tema. Jos pagrindu veikia beveik visos reklamos agentūros. Reklama – tai pirmasis įspūdis apie produktą. Jis turi būti informatyvus bei traukiantis akį savo neeiliniu, kitokiu, įdomiu formatu. Būtent tai ir bando suderinti reklamos agentūros. Tai pagrindinis uždavinys kuriant efektyvią reklamą. Interneto pagalba atrinkau keletą užsienio reklamos firmų, kurių teikiamas paslaugas paanalizuosiu ir aprašysiu trečiajame skyriuje.
Rašydama šį darbą naudojausi nemažai knygų, kurios nurodytos rašomojo darbo pabaigoje, naudotos literatūros sąraše. Apie naujausius reklamavimo būdus bei reklamos tendencijas spausdintinės literatūros yra nedaug, todėl apie tai beveik visą informaciją naudojau rastą internete. Buvo labai sunku, o kartais tiesiog neįmanoma nustatyti, kas atsakingas už firmos internetinės svetainės tekstą, todėl tiksliai nustatyti naudoto šaltinio autorių buvo gan keblu. Tačiau nurodžiau veikiančius adresus visų naudotų internetinių svetainių, kurios patvirtintų mano pateiktos informacijos teisingumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-08
DalykasŽiniasklaidos kursinis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKursiniai darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis21.5 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslekt. L. Nevinskaitė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos rusys privalumai ir trukumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • lekt. L. Nevinskaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą