Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklaminės kampanijos planavimas ir organizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklaminės kampanijos planavimas ir organizavimas

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Reklaminės kampanijos planavimas. Prekės aprašymas. Tikslinės auditorijos identifikavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Komunikaciniai reklamos kampanijos tikslai. Specifiniai reklamos tikslai. Reklamos kampanijos biudžeto nustatymas. Reklaminės žinutės kūrimas. Kūrybinė strategija. Reklamos priemonių (nešiklių) parinkimas. Reklamos kampanijos laikas. Reklamos poveikio ir efektyvumo įvertinimas. Reklaminės kampanijos organizavimas. Reklamos agentūros. Išvados.

Ištrauka

Reklaminės kampanijos planavimas
Efektyvios reklaminės kampanijos sukūrimas - tai ilgas procesas, reikalaujantis daug specifinių marketingo žinių, kūrybinio darbo, išsamaus analitinio mąstymo.
Norėdami tiksliai įvertinti reklamos efektyvumą pirmiausia reikia įvardinti pagrindinius kriterijus, kurie turi lemiamos įtakos šiam procesui. Kad reklaminė kampanija būtų sėkminga, būtina tiksliai ir laiku priimti sprendimus vykdant kiekvieną kampanijos etapą - pasirenkant tikslinę grupę, nustatant užduotis, rengiant reklaminio kreipimosi turinį, sudarant reklamos apimčių planą bei koreguojant jį pagal kampanijos metu pasiektų tikslų rodiklių pokyčius.
Didžiausią susidomėjimą gali kelti parengiamieji įvairūs reklaminės kampanijos etapo darbai ir reklamai skleisti skirtos lėšos. Tai yra pagrindinės reklaminės kampanijos biudžeto išlaidų sudedamosios dalys.
Pirmas parengiamasis etapas - reklaminės kampanijos tikslų nustatymas, atsižvelgiant į įmonės užduotis.
Reklaminės pastangos turi būti nukreiptos į tikslių užduočių, būtinų norint įmonei pasiekti planuojamą rezultatą, formulavimą. Įmonės numatomos ilgalaikės strateginės užduotys paprastai išsiskiria iš bendrų uždavinių- pardavimų, įvaizdžio formavimo, pozicijos stiprinimo, konkurencinės rizikos mažinimo ir t.t.
Pagrindiniai klausimai, į kuriuos turi gauti atsakymus reklamos specialistas reklaminės kampanijos planavimo etape:
1. Tikslinės auditorijos identifikavimas;
2. Reklamos tikslų nustatymas;
3. Reklamos biudžeto sudarymas;
4. Reklaminio pranešimo kūrimas;
5. Reklamos priemonių parinkimas;
6. Reklamos efektyvumo įvertinimas.
Galimas ir kitoks reklamos kampanijos planas, kurį sudaro etapai:
1. Išsamų reklamuojamos prekės ar paslaugos aprašymą;
2. Tikslinės auditorijos (grupės) aprašymą;
3. Geografinį regioną, kuriame bus vykdoma reklamos kampanija;
4. Kampanijos laiką: kada ji prasidės ir kiek truks;
5. Biudžetą, skiriamą reklamai.
Kad reklaminė kampanija būtų kaip galima geresnė, tai toliau apžvelgsim visus reklaminės kampanijos planavimo etapus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-07-26
DalykasŽiniasklaidos kursinis darbas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis24.95 KB
AutoriusGabrielė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamines kampanijos planavimas ir organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 12 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą