Šperos.lt > Žiniasklaida > Reklaminės kampanijos planavimas ir organizavimas

Reklaminės kampanijos planavimas ir organizavimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Reklaminės kampanijos planavimas. Prekės aprašymas. Tikslinės auditorijos identifikavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Komunikaciniai reklamos kampanijos tikslai. Specifiniai reklamos tikslai. Reklamos kampanijos biudžeto nustatymas. Reklaminės žinutės kūrimas. Kūrybinė strategija. Reklamos priemonių (nešiklių) parinkimas. Reklamos kampanijos laikas. Reklamos poveikio ir efektyvumo įvertinimas. Reklaminės kampanijos organizavimas. Reklamos agentūros. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 24.95 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą