Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklama ir žiniasklaida
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama ir žiniasklaida

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Reklamos apibūdinimas. Reklamos samprata ir esmė. Spaudos reklama. Reklamos spaudoje samprata, sudėtis ir reikšmė. Reklama spaudoje: pranašumai ir trūkumai. Reklamos kūrimas. Reklamos teksto kūrimas. Reklamos priemonių parinkimas. Kuponų reklama. Kuponų reklamos samprata. Išvados.

Ištrauka

Reklama spaudoje – viena svarbesnių firmos įvaizdžio dalių. Labai svarbu tiksliai įvertinti kliento poreikius ir pagaminti tinkamą skelbimą. Tos pačios firmos (ar produkto) skelbimai vizualiai gali būti labai skirtingi, priklausomai nuo masinės informacijos priemonės (laikraščio, žurnalo, kito reklaminio leidinio) pobūdžio.
Reklama spaudoje – viena populiariausių reklamos priemonių Lietuvoje. Laikraščius ir žurnalus skaito dauguma žmonių, todėl tikimybė, kad Jūsų reklamą išvys potencialus pirkėjas yra labai didelė. Visuomenės nuomonės tyrimai rodo, kad beveik 70 proc. Lietuvos žmonių tarp kitų šalies institucijų labiausiai pasitiki spauda. Reklama spaudoje yra aiški, tiksli, periodinė, todėl kaip reklamos priemonė, ji leidžia pasiekti maksimalių rezultatų. Reklama spaudoje gali būti skirta ir visuomeninio, ir gamybinio naudojimo prekėms ar paslaugoms – viskas priklauso nuo leidinio pasirinkimo.
Laikraščius ir žurnalus skaito daugybė žmonių, todėl yra didelė tikimybė, kad nemažai potencialių pirkėjų susipažins su jūsų prekėmis ir paslaugomis. Dauguma skaitytojų laikraščius ir žurnalus prenumeruoja. Tai garantuoja, kad reklamą perskaitys jūsų potencialus pirkėjas. Lietuvos gyventojų iš visų šalies institucijų labiausiai pasitiki spauda.
Reklamos davėjams labai svarbu susipažinti su reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijais, kad skleidžiama reklama pasiektų kuo didesnį nuolatinių ir potencialių vartotojų skaičių. Kiekvienas verslininkas prieš pradėdamas ruošti reklaminę kampaniją, turi gerai susipažinti su reklamos skleidimo priemonėmis ir jų panaudojimo tikslingumu praktinėje veikloje.
Reklama spaudoje gali būti skirta ir visuomeninio, ir gamybinio naudojimo prekėms ar paslaugoms – viskas priklauso nuo leidinio pasirinkimo. Laikraščius ir žurnalus skaito daugybė žmonių, todėl yra didelė tikimybė, kad nemažai potencialių pirkėjų susipažins su prekėmis ir paslaugomis. Dauguma skaitytojų laikraščius ir žurnalus prenumeruoja. Tai garantuoja, kad reklamą perskaitys potencialus pirkėjas.

Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Reklama yra viena iš komunikacijos formų.
Svarbiausi reklamos esmę apibūdinantys bruožai yra šie:
Reklama yra mokama komunikacijos forma;
Reklamos užsakytojas yra žinomas;
Reklama stengiasi įtikinti pirkėją;
Reklama yra neasmeninė;
Reklama yra vienpusiška;
Reklama skleidžiama per tarpininkus;
Reklama atstovauja visų pirma reklamos užsakovo interesams;
Reklama nėra nešališka, ji turi būti ryški, emocinga ir pasikartojanti.
Reklamą būtų galima apibrėžti ir taip: Reklama – tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinimo elementų, įvairiomis priemonėmis skleidžiama žinomo reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas, idėjas, siekiant jas parduoti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-16
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis24.76 KB
AutoriusAntanas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama ir ziniasklaida [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Panevėžio kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą