Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Bendrieji reklamos aspektai (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendrieji reklamos aspektai (2)

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Reklamos samprata. Reklamos sąvoka ir esmė. Reklamos savybės, funkcijos ir tipai. Reklamos proceso ypatumai. Reklamos kultūra. Reklamos istorinė raida. Šiuolaikinė reklama. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Miestuose, kuriuose gyvename, kasdien regime šimtus reklaminių vaizdinių. Su jokio kito pobūdžio vaizdiniais taip dažnai susidurti mums netenka. Per visą žmonijos istoriją jokioje visuomenėje nėra buvę tokios didelės vaizdinių koncentracijos, tokios vizualinės informacijos gausybės.
Šią informaciją galima įsiminti arba užmiršti, tačiau kad ir trumpam ją tenka priimti, ilgiau ar trumpiau ji žadina vaizduotę prisiminimais ar lūkesčiais. Reklaminis vaizdinys veikia šią akimirką. Regime jį versdami puslapius, sukdami už kampo arba tuomet, kai mus lenkia sunkvežimis. Arba matome jį televizijos ekrane laukdami, kol pasibaigs reklaminis intarpas. Reklaminiai vaizdiniai yra akimirkos reiškinys ir ta prasme, kad juos reikia nuolat atnaujinti ir pritaikyti nūdienai. Tačiau jie niekada nerodo dabarties, dažniausiai nukreipti į praeitį, bet visados kalba apie ateitį.
Šiuo darbu stengiuosi apžvelgti bendruosius reklamos aspektus: esmę, savokos reikšmę, funkcijas, savybes, reklamos formavimosi ir proceso ypatumus, ryšį su kitais mokslais, istorijos apžvalgą, šiuolaikinę reklamą bei reklamos kultūrą.

Reklama gali būti apibrėžta kaip bet kokia užsakovo apmokama ne asmeninio skatinimo forma, skleidžiama masinei auditorijai. Reklama gali būti susijusi su prekėmis, paslaugomis arba organizacijomis. Taip pat reklama gali padėti sukurti žinomumą, reikiamą įvaizdį ir požiūrį. Šios reklamos savybės yra neįkainojama parama kitiems skatinimo komplekso elementams. Reklama taip pat gali būti strategiškai panaudota ir platesnėje, marketingo aplinkoje. Ji gali padėti pozicionuojant produktus, tuo būdu palaikydama aukštesnę kainą arba išlyginant sezoninius paklausos svyravimus.
Reklama yra realizuojama remiantis reklamos užsakovo (davėjo), vartotojo ir visais visuomenes tarpusavio interesais. Jos dėka yra palengvinama vartotojui išsirinkti prekę, suteikiamas kryptingas poveikis atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama taip pat padeda formuoti interesus, papročius, požiūrius, įveikia klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam bei politiniam, taip pat ir moraliniam bei estetiniam žmonių auklėjimui. Taip pat daro didelę įtaką visuomenės nuomonės formavimui. Reklama yra daugiafunkcinė veikla ir dauguma tikslų yra siejama sujos pagalba.
Reklama nėra savaime egzistuojantis skelbimas, tai dalis mūsų visuomenės, socialinis reiškinys kuris veikia mūsų gyvenymo stilių ir tuo pačiu priklauso nuo jo (Raimond Bauer ir Steffen Greizer, Advertising in America). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-29
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis24.86 KB
AutoriusRoma
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Bendrieji reklamos aspektai (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Panevėžio kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą