Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Modernios reklamos technologijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Modernios reklamos technologijos

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108
Aprašymas

Modernios reklamos technologijos. Įvadas. Įvadas į WWW. Įžanga. Pasaulinis voratinklis. Istorija. Interneto technologija. Tinklai. Tinklo protokolai. Klientai ir serveriai. Adresai. HTTP. Naršyklė (arba universalus klientas). Web- serveris. Hiperteksto koncepcija. Dokumento išdėstymas. Loginė dokumento struktūra. Procedūrinis teksto formatavimas: Postcript. Hipertekstas. HTML (Hypertext Markup Language). Dokumento konvertavimas. Tinklalapio struktūra. Įžanga. Dokumento turinys, struktūra ir pavaizdavimas (prezentacija). HTML elementai ir komandos. Komentarai. Dokumento struktūros ir pavaizdavimo atskyrimas. Struktūriniai elementai ir atributai. Prezentacijos elementai ir atributai. HTML pagrindai. Trumpas HTML žodynėlis. Antraštė. Dokumento struktūrizavimo elementai. Sąrašai. Teksto stiliai ir šriftai. Nuorodos. Dokumento prezentacija (pavaizdavimas). Paveiksliukai. Audio-video elementai. Grafinių nuorodų žemėlapis. Lentelės. Rėmeliai. Įvadas. Komentarai. Antraštės (HEAD) dalies žymės. Sąrašai ir apibrėžimai. Teksto stiliai ir šriftai. Nuorodų formavimas. Detaliau apie atributus. Dokumento pavaizdavimo elementai. Paveiksliukų įtraukimas. Permatomi("transparent") paveiksliukai. Animuoti paveiksliukai. Audio, video elementai. Spalvų naudojimas. BGCOLOR. Spalvų vardai ir RGB kodai. Grafinių nuorodų žemėlapis. Lentelės. Rėmeliai. Rėmelių panaudojimo pavyzdys. Svetainių kūrimas. Įvadas. Elektroniniai šaltiniai. Kaip informaciją pateikti vartotojams. Namų puslapis (Home Page). Hierarchinio meniu kūrimas. Svetainės hierarchinio meniu pavyzdys. WWW srities hierarchija, pavaizduota failais ir hipernuorodų vardais. Svetainės testavimas. Testavimas atliekamas prieš publikavimą. Stilių naudojimas. Įvadas. CSS pradžiamokslis. CSS struktūra ir taisyklės. Sintaksė. CSS1 savybės. Sintaksė naudojama savybėms apibrėžti. Šriftų savybės. Šrifto šeima(Font Family). Šrifto stilius (Font Style). Šrifto variantas (Font Variant). Šrifto storis (Font Weight). Šrifto dydis (Font Size). Šriftas (Font). Spalvų ir fono savybės. Spalva(Color). Fono spalva (Background Color). Fono paveikslėlis (Background Image). Fono pakartojimas (Background Repeat). Fono pririšimas (Background Attachment). Fono pozicija (Background Position). Fonas (Background). Teksto savybės. Tarpai tarp Žodžių (Word Spacing). Tarpai tarp Raidžių (Letter Spacing). Teksto Dekoracija (Text Decoration). Vertikalus Išlyginimas (Vertical Alignment). Teksto Pakeitimas (Text Transformation). Teksto Išlyginimas (Text Alignment). Teksto Atitraukimas (Text Indentation). Eilutės Aukštis (Line Height). Bloko (Box) Savybės. Paraštė Viršuje (Top Margin). Paraštė Dešinėje (Right Margin). Paraštė Apačioje (Bottom Margin). Paraštė Kairėje (Left Margin). Paraštė (Margin). Tuščia Vieta Viršuje (Top Padding). Tuščia Vieta Dešinėje (Right Padding). Tuščia Vieta Apačioje (Bottom Padding). Tuščia Vieta Kairėje (Left Padding). Tuščia Vieta (Padding). Kraštinės Viršuje Plotis (Top Border Width). Kraštinės Dešinėje Plotis (Right Border Width). Kraštinės Apačioje Plotis (Bottom Border Width). Kraštinės Kairėje Plotis (Left Border Width). Kraštinės Plotis (Border Width). Kraštinės Spalva(Border Color). Kraštinės Stilius(Border Style). Kraštinė Viršuje (Top Border). Kraštinė Dešinėje(Right Border). Kraštinė Apačioje (Bottom Border). Kraštinė Kairėje (Left Border). Kraštinė (Border). Plotis (Width). Aukštis (Height). Iškarpymas (Float). Išvalymas (Clear). Klasifikacijos Savybės. Parodymas (Display). Tarpai (Whitespace). Sąrašo Stilaus Tipas (List Style Type). Sąrašo Stilaus Paveikslėlis (List Style Image). Sąrašo Stiliaus Pozicija (List Style Position). Sąrašo Stilius (List Style). Mato Vienetai. Ilgio Mato Vienetai. Procentų Mato Vienetai. Spalvų Mato Vienetai. URL funkcija. Stilių lentelių prijungimas prie HTML dokumento. Išorinių stilių lentelių prijungimas. Dokumente aprašytos Stilių Lentelės. Stilių lentelių importavimas. Stiliai eilutėje. CLASS atributas. ID atributas. SPAN elementas. DIV elementas. Šriftai. Tekstas. Įvykiai. Dinaminiai šriftai. Pavyzdžio analizė su sprendimo nuorodomis. Kaip su Netscape Composer sukurti svetainę. Įvadas. Apie Netscape Composer. Tinklalapio kūrimas. Macromedia Dreamweaver vadovas naujokams. Paprasčiausias WWW dokumentas. Įvairių stilių tekstas. Stilių lentelės sukūrimas. Grafiniai elementai. Nuorodos. Sąrašai. Lentelės. Rėmeliai. Formos. Kiti naudingi dalykai. Kaip su FrontPage sukurti svetainę - iliustruotas vadovas naujokams. Įvadas. Susipažinkime su FrontPage aplinka. Naujos svetainės kūrimas. Temos parinkimas svetainei ir tinklalapiui. Svetainės puslapio savybių nustatymas. Teksto rašymas ir formatavimas. Nuotraukų ir video failų įterpimas į dokumentą. Nuorodos, lankytojų lankomumas. Lentelės. Pabaigai. Įžanga į hipertekstinių sistemų projektavimą. Įvadas. Hipertekstinių sistemų kūrimo proceso modelis. I fazė. Reikalavimų apibrėžimas. Informacijos turinio specifikavimas. Analizuojamos tokios technologinės problemos. Analizuojamos tokios valdymo problemos. Technologiniai produktai. Valdymo produktai. II fazė. Projektavimas. Informacijos architektūros specifikavimas. Informacijos struktūrizavimas. Susiejimas. Vartotojo įrankiai ir aptarnavimas. Analizuojamos tokios technologinės problemos. Technologiniai produktai. Valdymo produktai. Interfeiso projektavimas. Veikla. Technologiniai produktai. Valdymo produktai. III fazė. Įgyvendinimas. Veikla. Produktai. Turinio kūrimas. Programavimas, integravimas, susiejimas. Įvertinimas ir testavimas. IV fazė. Platinimas. Publikavimas (Nuo ko priklauso svetainės sėkmė). Reklamavimas. Svetainės registracija. Svetainės unikalumas. Elektroninio kūrinio paskelbimas. Įvadas. Adresų srities simbolinio pavadinimo sudarymo tvarka. Techniniai reikalavimai ir apribojimai adresų sričiai. Techniniai reikalavimai adresų sričiai. Adresų srities naudojimo apribojimai. Įkėlimas į serverį ir su tuo susijusios problemos. Įkėlimas į serverį. Dažniausiai pasitaikančios problemos įkeliant tinklalapį į serverį. Kai kurių paslaugų kainos. Vainagio kainos. Lietuvos Telekomo kainos. Mygtukų projektavimas. Garsinių efektų projektavimas. WWW puslapių kūrimo ypatumai. Literatūros citavimas studentų darbuose. Bibliografinio aprašo taisyklės. Bibliografinio aprašo pavyzdžiai. Knygos. Disertacijos santrauka. Konferencijų medžiaga. Žurnalas. Pranešimas konferencijos medžiagoje. Straipsnis iš žurnalo. Straipsnis iš tęstinio leidinio. Elektroniniai dokumentai. Duomenų bazė. Knyga. Kompaktinis diskas. Straipsnis iš kompaktinio disko. Straipsnis iš elektroninio žurnalo.

Ištrauka

Reklama siekiame patraukti tam tikrą auditoriją - vadinamą tikslinę grupę - ir paskatinti ją keisti savo elgesį: ką nors nupirkti, ko anksčiau nepirko, kuo nors domėtis, kuo anksčiau nesidomėjo, pirkti dar kartą tą patį produktą, nepirkti kito... reklamos tikslas - daugiau parduoti, paskatinti daugiau žmonių pasirinkti reklamuojamą produktą. Tačiau tai yra labai apibendrintas tikslas, labai nekonkretus. Palyginimui įsivaizduokime, kad kažkas liepia nueiti kažkur ir paimti kažką ir kuo greičiau. Iš pateikto aprašymo matyti, kad reikia kažką daryti. Bet ką konkrečiai?
Tą patį galime pasakyti apie konkrečius reklamos tikslus.
Reklama mes siekiame pakeisti vartotojo elgesį. Taigi pirmas tikslas yra sužinoti, kaip mes turime pakeisti vartotojo elgesį, požiūrį, kad gautume maksimalų rezultatą. Iškyla labai daug klausimų: kaip turi pasikeisti vartotojo, pirkėjo elgesys, kad mūsų produktą pirktų? Kaip jį reikia paveikti, ką jam pasakyti, kad vartotojas mumis patikėtų, kad būtų rimta priežastis elgtis kitaip, nei jis įpratęs? Ir galiausiai, kokiomis priemonėmis pasiekti auditoriją, kaip kalbėtis su vartotoju, kaip su juo bendrauti ir sulaukti atsako?
Atsakę į šiuos klausimus, mes susidursime su dar viena problema: kaip patraukti dėmesį į savo prekę, kai rinkoje yra bent 200-300 firmų, kurios išleidžia milžiniškas lėšas savo prekinių ženklų reklamai? Kaip tik ši konkurencingo informacijos srauto problema ir verčia gerai bei tiksliai suformuluoti konkrečią ir aiškią žinią vartotojams. Jei aiškumo, konkretumo, nuoseklumo nebus - konkurentų informacijos sraute mūsų reklama paprasčiausiai pasimes.
Konkurencinė įvairiausios reklamos kamšatis ir yra viena pagrindinių priežasčių, dėl kurių privalome labai tiksliai apibrėžti tikslus. vartotojai niekada neperka prekių ar paslaugų. Iš tiesų jie tiesiog tenkina tam tikrus savo poreikius. Tų poreikių tenkinimui ir sukuriami produktai bei paslaugos - NE ATVIRKŠČIAI! vartotojas (paanalizuokite save, savo sprendimus pirkti ar nepirkti ką nors dideliame prekybos centre, ypač pirkdami maisto produktus) neturi nei laiko, nei noro giliai analizuoti, kuo vienas produktas geresnis už kitą, patogesnis ir pan.. Svarbiausia, jis neturi iš to realios naudos - juk realus finansinis skirtumas konkurencingoje rinkoje yra gana nedidelis, nes beveik visi tiekėjai siūlo gana panašias produktų kainas. O sugaištas laikas irgi kainuoja ir kainuoja gana brangiai. Tai vartotojas siekia patenkinti tam tikrus savo norus ir tikslus , o mes - reklamos žmonės ir reklamos davėjai - stengiamės tuos norus sužinoti, surasti patį trumpiausią kelią į vartotojų protus ir galbūt širdis. Pastebėti tai, ko nemato kiti, surasti paslėptą, neįvardintą daugelio žmonių - vartotojų - norą ar siekį ir yra tikrasis reklamos, rinkos komunikacijos tikslas. Visi kiti tikslai yra, deja, neveiksmingi tol, kol nežinome visų vidinių pirkėjų motyvų.
Pirmojoje dalyje prašoma informuoti vartotojus, kad "padidėjo asortimentas". Tai aiški ir konkreti žinutė, aiškus tikslas, kurį reikia pasiekti. O kaip žinia, reklama veikia tik tada, kai žinutė yra viena ir labai konkreti. Taigi lyg turime aiškią žinutę?
Antrojoje dalyje prašoma "gerinti prekinio ženklo įvaizdį". Deja, tai jau visiškai kitokia užduotis. Tuo pat metu vienai ir tai pačiai auditorijai iš vieno šaltinio negalima siųsti dviejų žinučių - vartotojas tiesiog nesupras jų ir galų gale visiškai ignoruos kliento siūlomus produktus.
Trečiojoje dalyje prašoma paruošti "pardavimo skatinimo akciją". Tai jau trečia užduotis. Bet blogiausia, kad pardavimų skatinimas ir įvaizdžio kampanija yra priešingi tikslai: įvaizdis kuriamas ne akcijų pagrindu, o kaip tik priešingai, nesiūlant jokių nuolaidų ar papildomų dovanų. Kodėl? Todėl, kad akcijos metu vartotojas be produkto dar gauna nuolaidą arba dovaną, taigi, pradeda rinktis produktą ne dėl to, kad vertina ženklą, bet dėl to, kad vertina dovaną ar nuolaidą (geriausias pavyzdys - ką tik pasibaigusi "Utenos kamštelių manija"). Kiekviena reklamos kampanija turi būti tiksliai nutaikyta pagrindinei pirkėjo motyvacijai skatinti ir stiprinti. Jei šį tikslą pasiekėte, visi kiti, tarpiniai siekiai, gali būti įgyvendinti žymiai lengviau ir efektyviau, su gerokai mažesniais ištekliais ir lėšomis. Kuo tiksliau, konkrečiau, aiškiau juos apibrėšime, tuo geresnius rezultatus pasieksime, tuo konkretesnius ir apčiuopiamesnius prekinio ženklo bruožus sukursime vartotojų sąmonėje.
Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje. Reklama apibrėžiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų. Reklama atsirado XVIII-ame amžiuje sparčiai suklestėjusiose Jungtinėse Valstijose. Jos atsiradimą iš esmės sąlygojo visuomeninis darbo pasidalijimas ir ypač prekybos bei amatų išsivystymas. Reklamos šaknys siekia žilą senovę. Apie jos praktiką eina kalba jau pačiose pirmuose rašytinės istorijos dokumentuose. Reklamai tarnavo iškabos, freskos, piešiniai uolose, kviesliai, šaukliai, antspaudai bei ženklai ant prekių.
Šiuo metu reklama tapo būtinu gyvenimo atributu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocionaliai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, kad paskatinti juos atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ir paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-03
DalykasŽiniasklaidos konspektas
KategorijaŽiniasklaida
TipasKonspektai
Apimtis128 puslapiai 
Literatūros šaltiniai55
Dydis1.03 MB
AutoriusMonika
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Modernios reklamos technologijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 128 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą