Šperos.lt > Žiniasklaida > Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas

Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Benetton – Toscani efektas. Įžanga. Trumpa moderniosios reklamos apžvalga. Benetton atvejis. Benetton reklamos "AIDS mirštanti auka" analizė. Benetton reklama.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

4 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.3 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą