Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas

  
 
 
12345
Aprašymas

Benetton – Toscani efektas. Įžanga. Trumpa moderniosios reklamos apžvalga. Benetton atvejis. Benetton reklamos "AIDS mirštanti auka" analizė. Benetton reklama.

Ištrauka

Reklama tapo vienintelis didžiausias vizualinės mūsų visuomenės šaltinis. Nesvarbu kur bežiūrėtume mes matome reklamas mėginančias mums parduoti viską: nuo maisto iki automobilių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-19
DalykasŽiniasklaidos analizė
KategorijaŽiniasklaida
TipasAnalizės
Apimtis4 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis1.3 MB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word reklamos etika mediju kontekste [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 4 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą