Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Reklama televizijoje ir jos poveikis žmonėms
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama televizijoje ir jos poveikis žmonėms

  
 
 
12345
Aprašymas

Reklama kaip masinės informacijos priemonė. Kas yra reklama? Telereklamos atsiradimas. Reklama televizijoje. Televizijoje naudojami reklamos būdai. Reklamos televizijoje privalumai. Reklamos televizijoje trūkumai. Televizijos reklamos poveikio etapai. Reklamos daroma įtaka. TV reklamos poveikis moterims. TV reklamos poveikis vyrams. TV reklamos poveikis vaikams.

Ištrauka

Kas yra reklama?

Reklamos apibūdinimas gana sudėtingas. Nagrinėdami jos sąvoką, randame susipynusius ekonomikos, sociologijos, psichologijos ir estetikos klausimus. Reklamą galime apibrėžti kaip trumpą, emocingai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, norint juos paskatinti atlikti įvairius veiksmus susijusius su prekių ar paslaugų įsigijimu. Žodis reklama kilęs iš lotynų kalbos žodžio reclamare — šaukti, šūkauti. Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų. Reklamos tikslas — paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą, pvz. nusipirkti prekę, aplankyti parodą ir t.t.

Telereklamos atsiradimas

Televizija — viena brangiausių, galingiausių ir veiksmingiausių reklamos priemonių. Televizijos eros atėjimas pakeitė radijo svarbą ir dar labiau susilpnino spausdintų reklamos platinimo priemonių padėtį. Dabar žmonės galėjo ne tik klausytis apie įvykius, bet ir stebėti garsą ir dinaminį vaizdą. Televizijos reklama atsirado 1941 metais, padėjus reguliarias televizijos programų laidas ir ypač paplito po II Pasaulinio karo. Įvertinus televizijos komercines galimybes, reklamos davėjai pradėjo vis daugiau lėšų skirti šiai priemonei. Atėjo naujas reklamos plėtros amžius, nors struktūriškai pasikeitęs radijas reklamos versle dar turėjo pakankamai stiprias pozicijas. Naujos televizijos reklamos vystymosi etapas prasidėjo 1955 metais, atsiradus spalvinei televizijai.

Reklama televizijoje

Televizija — tai viena pagrindinių laisvalaikio praleidimo formų daugelyje šalių, neišskiriant Lietuvos. Nė viena kita visuomenės informavimo priemonė taip neužvaldė šiuolaikinės žmonijos kaip televizija. Televizija kartais vadinama visuotiniu ritualu. Ji padeda sklisti kultūrai, žinioms, informacijai. Tačiau televizija — visų pirma masinės kultūros platintoja ir propaguotoja, taigi ir dauguma jos pateikiamų žiūrovams gyvenimo būdo modelių bei elgesio normų yra masinės kultūros produktai. Televizija platina masinius įvaizdžius: ko siekti, ko norėti, kaip rengtis, elgtis ir pan. Ji diktuoja madas, modeliuoja gyvenseną, jauseną, galvoseną, formuoja nuomones, skonį. Ji taip pat propaguoja ir masinės kultūros skleidžiamą vartotojišką psichologiją. Televiziją, kaip masinės informacijos priemonę, apibūdina ne tik jos specifiniai fiziniai parametrai, bet ir programų suvokimo ypatumai. Prie televizoriaus ekrano paprastai būna nedinelė žmonių grupė(dažniausiai šeimos nariai) , perduodama informacija suvokiama namų sąlygomis. Tai labai svarbi aplinkybė. Jei laikraštis, žurnalas iš pradžių skirti individualiam skaitymui, jei radijo laidų jau seniai klausosi draugiausiai kiekvienas atskirai, tai televizija turi vienu metu tenkinti ir masinės auditorijos, ir mažų grupių poreikius, atsižvelgdama į jų interesus. Televizijos auditorijos sudėtis labai įvairi. Televizijos teigiamas veiksnys — patogumas. Televizijos reklamą mato žiūrovai būdami namuose, baruose, kavinėse, pamato net prieš savo norą, nes demonstruojama prieš laidas, po laidų, bet dažniausiai įterpiama laidos metu. Svarbu pasirinkti tinkamą reklamos perdavimo laiką. Geriausias laikas – prieš žinias ir po jų, prieš filmus ir po jų bei įsiterpiant į juos. Įsiterpimas sukelia daugelio žiūrovų nepasitenkinimą, tačiau tada yra garantija, kad reklaminis kontaktas įvyks. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-22
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis10.61 KB
Autoriusmaybely
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai0 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama televizijoje ir jos poveikis zmonems [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-04-24 IP: 213.226.174.11
    Alvyda sako

    man patiko, viskas konkretu, nepilsto tuscio i kiaura

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 5 puslapiai 
  • Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla / 2 Klasė/kursas
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą