Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Žiniasklaida>Skaitmeninės reklamos formos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Skaitmeninės reklamos formos

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Reklamos skirstymas. Skaitmeninė reklama. Kas yra skaitmeninis vaizdas. Monitorius ir spauda. Naudojimas. Spausdinta reklama. Televizijos reklama. Kas yra skaitmeninis spausdinimas. Radijo reklama. Foto reklama. Skaitmeninė fotografija ir jos panaudojimas. Reklama internete. Reklaminės antraštės. Standartinės interneto reklamos formos. Nestandartinės formos. Kaip veiksmingai išnaudoti reklamą internete. Išvados.

Ištrauka

Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Reklama apibrežiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų, tarp prekių pasiūlos ir vartotojų paklausos.
Reklama atsirado XVIII-ame amžiuje sparčiai suklestėjusiose Jungtinėse Valstijose. Jos atsiradimą iš esmės sąlygojo visuomeninis darbo pasidalijimas ir ypač prekybos bei amatų išsivystymas. Reklamos šaknys siekia žilą senovę. Apie jos praktiką eina kalba jau pačiose pirmuose rašytinės istorijos dokumentuose. Reklamai tarnavo iškabos, freskos, piešiniai uolose, kviesliai, šaukliai, antspaudai bei ženklai ant prekių.
Šiuo metu reklama tapo būtinu mūsų gyvenimo atributu. Be jos neisivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių šričių egzistavimo.
Reklamą galima apibrežti kaip trumpą, emocionaliai nuspalvlntą intormaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, kad paskatinti juos atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ir paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visas visuomenes tarpusavio interesais. Ji palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveiki atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklejimui.
Bėgant laikui reklama pasiderė labia svarbi mūsu gyvenime ir atsirando vis naujenių reklamos išraiškos būdų. Šiame amžiuje reklamos pateikimui naudojamos naujausios modernios technologijos, kurios padaro reklamą patrauklesnę ir padidina reklamos efektyvumą, tai būtų reklama per radiją, televiziją, skaitmeninė spauda ar reklama internete ir kt.. Būtent apie šias naujausias skaitmeninės reklamos formas ir jos pateikimo būdus, aš ir kalbėsiu šiame referate.


Reklama gali buti įvairių tipų, ji yra skirstoma pagal savo pateikimo būdą, t.y. pagal priemones, kuriomis ji yra pateikiama. Priemonių reklamos minčiai ir turiniui paskleisti yra labai daug ir įvairių. Jos nuolat pasipildo, ypač atsiradus naujoms komunikacijų rūšims.
Reklamos priemonės yra klasifikuojamos įvairiais požiūriais. Pagal tai, kaip jos veikia žmogaus pojūčius, skirstomos regimąsias, girdimąsias, regimąsias ir girdimąsias, regimąsias ir apčiuopiamąsias. Pagal tai, kur reklamos priemonės naudojamos, jos skirstomos į vidaus ir išores reklamas. Pagal poveikio masiškumą jos skirstomos į masinės ir individualias. Pagal reklaminės informacijos perdavimo budą, skirstomos į priemones, pagrįstas reklamuojamo objekto demonstravimu, priemones, kurios remiasi objekto aprašymu, ir priemonės, kuriose objekto demonstravimas derinamas su jo aprašymu.
Reklamos priemonių klasifikacija pagal jų rūšis.
• Spaudos reklama.
• Radijo reklama
• Televizijos reklama.
• Kino reklama.
• Pašto reklama.
• Vitrinų reklama.
• Lauko reklama.
• Reklama ant transporto priemonių.
• Įpakavimo reklama.
• Foto reklama.
• Demonstracinė reklama
• Šviesos reklama.
• Reklama internete
• Reklaminiai suvenyrai.

Ne visos paminėtos reklamos formos yra skaitmeninės. Kai kurios iš jų yra gan senos ir naudojamos jau ilgą laiką. Naujesnės skaitmeninės reklamos formos yra šiuolaikiškesnės ir naudojamos dar visai nesenei. Tai pavyzdžiui skaitmeninė spauda ar reklama internete yra, palyginti, naujos reklamos formos. Televizijos ir radijo reklama yra senesnės, bet jos taip pat laikomos patikimomis ir efektyviomis kaitmenninės reklamos formomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-22
DalykasŽiniasklaidos referatas
KategorijaŽiniasklaida
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis133.33 KB
AutoriusMindaugas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Skaitmenines reklamos formos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą